• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400090302099
  • خبرنگار : 30054

بازرگانی سیب؛ ارائه دهنده ی شرایط ویژه اقساطی برای خریداران آیفون 13

بازرگانی سیب؛ ارائه دهنده ی شرایط ویژه اقساطی برای خریداران آیفون 13

بالاخره آیفون ۱۳ اپل هم طی مراسمی در ماه سپتامبر رونمایی شده و چند وقت بعد، به‌صورت رسمی در سرتاسر جهان عرضه شد. این گوشی‌ها با کمترین تفاوت نسبت به سری آیفون ۱۲ روانه بازار شده‌اند، اما این به معنای آن نیست که هیچ ارتقا یا قابلیت جدیدی به آن اضافه نشده است.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازرگانی سیب، شما همچنان می‌توانید از قابلیت‌های جدید آیفون ۱۳ هیجان‌زده شده و برای داشتن آن لحظه شماری کنید. با توجه به قیمت بسیار بالایی که این گوشی‌ها مخصوصا در بازار ایران دارند، بهترین روش خرید، تهیه آیفون 13 به‌صورت اقساطی است و می‌توانید به آن فکر کنید.

تراشه جدید A15 در آیفون 13

اپل در این سری از تراشه جدیدی استفاده می‌کند که البته با همان فرایند تولید ۵ نانومتری تهیه شده است. این تراشه از تعداد ترانزیستورهای بیشتری برخوردار است و موفق شده است که فاصله عملکردی و قدرتی خود را نسبت به بهترین تراشه اسنپ دراگون بازار بیشتر کند. این تراشه جدید حتی نسبت به تراشه استفاده شده در سری آیفون ۱۲ نیز قدرتمندتر است و اپل از آن برای اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر به صفحه نمایش و باتری نیز استفاده خوبی کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اپل در این تراشه از پردازنده مرکزی عالی با ۴۰ درصد کارایی بیشتر نسبت به همتایان اندرویدی استفاده می‌کند و پردازنده مرکزی ۴ یا ۵ هسته‌ای را نیز برای آیفون 13 فراهم کرده است. این تراشه برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها مناسب هستند و نسخه‌های پرو، با سرعت بسیار زیادی می‌توانند فیلم‌های شما را رندر کرده و لبخند رضایت را برای کاربران حرفه‌ای فراهم کنند. انتظار می‌رود که اپل در سال آینده هم بتواند این روند عالی را در ارائه تراشه قدرتمندتر ادامه دهد. هدف اپل بیشتر ماندگاری بیشتر گوشی‌های آیفون ۱۳ در سال‌های آتی است.

بازرگانی سیب؛ ارائه دهنده ی شرایط ویژه اقساطی برای خریداران آیفون 13

صفحه نمایشی با پنل OLED

صفحه نمایش تمام گوشی‌های سری آیفون 13 از پنل اولد تشکیل یافته است و اپل برای اولین‌بار دست به چنین پیشرفتی زده است. گفتنی است که این پنل دقت رنگ بسیار بالایی به همراه کنتراست عالی داشته و روشنایی در صفحه نمایش را نیز گسترش داده است. در کنار تمام این موارد می‌توانیم به قابلیت پروموشن هم اشاره کنیم که در آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. با خرید آیفون 13 پرو و پرو مکس، می‌توانید از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی به‌صورت متغیر و هوشمند بهره ببرید که برای اولین‌بار به این سری اضافه شده است.

با این قابلیت، هنگامی که به‌صورت ایستا در یک صفحه باقی مانده‌اید، گوشی به خوبی تشخیص داده و در حالت ۱۰ هرتز قرار می‌گیرد. اما با اسکرول و افزایش فعالیت، خواهید دید که این میزان کم کم به ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز افزایش پیدا کرده و اسکرول روان‌تر همراه با انیمیشن‌های زیباتر را می‌توانید داشته باشید. اپل بازهم در سال‌های آینده می‌تواند این روند را توسعه داده و صفحه نمایشی نزدیک به پنل‌های سامسونگ در اختیار شما گذارد. البته نا گفته نماند که پنل‌های اپل هم توسط سامسونگ تامین می‌شود و می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

دوربین‌هایی با قابلیت بیشتر در گوشی های آیفون جدید

همیشه دوربین آیفون 13 نقطه قوت همیشگی سری گوشی‌های اپل بوده است. امسال نیز اپل سوپرایز ویژه‌ای با حالت سینمایی برای شما به همراه داشته است. با این گوشی‌ها می‌توانید فیلم‌برداری با این حالت را تجربه کرده و فوکوس متغیر را داشته باشید. این فوکوس به‌صورت خودکار تغییر پیدا کرده و خودتان هم می‌توانید در حین فیلم‌برداری آن را روی سوژه‌های مختلف تنظیم کنید. کاربران حرفه‌ای می‌توانند از چنین روندی مانند کارگردان‌های حرفه‌ای استفاده کرده و تنها به یک آیفون برای خلاقیت نیاز خواهند داشت.

اپل سنسورهای آیفون 13 را این‌بار به‌صورت مورب در گوشی به کار برده است و یک سنسور بیشتر در نسخه‌های پرو هم وجود دارد. آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین نمایش قدرت دوربین اپل را به شما ارائه می‌کند و می‌توانید از عکس‌برداری در حالت شب بهبود یافته نیز استفاده کنید. سنسورهای این گوشی بزرگ‌تر شده‌اند و این‌بار می‌توانند نور بیشتری را به محفظه خودشان وارد کنند. همین نور بیشتر کافی است که بتوانید عکس‌های بهتری در طول نور روز یا شب داشته باشید. حالت‌های عکس‌برداری نیز افزایش پیدا کرده است و این روند را همه ساله شاهد هستیم.

بازرگانی سیب؛ ارائه دهنده ی شرایط ویژه اقساطی برای خریداران آیفون 13

سیستم‌عامل جدید iOS 15

مثل سنت همه ساله، انتشار نسخه عمومی iOS جدید همراه با آیفون ۱۳ انجام شده است و می‌توانید از ویجت‌های بهبود یافته و رفع مشکلات عدیده این سیستم‌عامل برخوردار شوید با خرید آیفون 13 پرو و مدل‌های دیگر می‌توانید اطمینان داشته باشید که اپل تا سال‌ها از این گوشی‌ها پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانید اپدیت‌های امنیتی همراه با قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل را داشته باشید. این میزان پشتیبانی، حداقل تا ۵ سال برای گوشی شما تضمین شده است.

بازرگانی سیب، ارائه دهنده محصولات اپل به صورت اقساطی

بازرگانی سیب، بهتری شرایط را برای خرید اقساطی آیفون 13 فراهم کرده است و می‌توانید مدل‌های مختلف امسال را با طیف رنگی دلخواه از بازرگانی سیب دریافت کنید. شما تنها باید ۴۰ درصد از مبلغ را هنگام خرید آیفون 13 پرو و مدل‌های دیگر پرداخت کرده و مابقی را بین ۳ الی ۱۲ ماه و به‌صورت اقساطی پرداخت کنید. بازرگانی سیب، به‌منظور خرید معقول‌تر گوشی‌های آیفون در کشور به دلیل هزینه‌های بالای آن‌ها، این شرایط را برای شما فراهم کرده است. شما حتی می‌توانید آیفون ۱۲ و محصولات دیگر این کمپانی مانند آیپد و اپل واچ را نیز با این شرایط خریداری کرده و از آن رضایت بیشتری داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha