• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403041208246
  • منبع : بازار

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید

آژانس خدمات مسافرتی ایوار با شعار «رویاهایتان را سفر کنید»، در ۲۲ سال گذشته، تمام تلاش خود را در برای به حقیقت پیوستن رویاهای مسافران خود به کار بسته است.

یه گزارش ایسنا به نقل از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایوار، این شرکت در سال ۱۳۸۱ و با برنامه‌ریزی و اجرای تورهای فرهنگی دور اروپا راه‌اندازی شد. در سال‌های نخست محوریت خدمات ایوار در همین حوزه و با تأکید بر اجرای تورهای فرهنگی به ویژه برای دانشجویان و اساتید دانشگاه بود. پس از آن و با هدف توسعه‌ی گستره‌ی خدمات و پاسخ به نیاز متقاضیان، به‌تدریج تنوع بیشتری از خدمات گردشگری به سبد محصولات این شرکت اضافه شد. در حال حاضر تورهای مسافرتی خارجی انفرادی و گروهی، بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، سی آی پی فرودگاه‌های ایران، بیمه مسافرتی و گواهینامه بین‌المللی مهم‌ترین محصولاتی در عرصه گردشگری هستند که ایوار ارائه می‌نماید.

رویاهایتان را سفر کنید

ایوار با شعار «رویاهایتان را سفر کنید»، تورهای مسافرتی گروهی و انفرادی را در سراسر دنیا به ویژه در اروپا اجرا می‌نماید. قدم زدن در یک شب بارانی در پاریس، لذت چشیدن طعم شکلات در بروکسل، قدم زدن با شیرها در آفریقای جنوبی، درک شکوه تاریخ در شهر رم و سرودن آوازهای عاشقانه بر روی قایق‌های ونیز رویاهایی هستند که می‌توانید با ایوار به آن رنگ واقعیت ببخشید. در حال حاضر، تورهای فرانسه، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، کانادا، انگلیس و تایلند تنها بخشی از تورهای ایوار به حساب می‌آیند. حضور راهنمای فارسی زبان از تهران تا پایان تور، خدمات ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، اقامت در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره، سالن تشریفات فرودگاه مبدا (CIP) و پرواز رفت و برگشت همراه با گشت‌های شهری تنها بخشی از خدمات تورهای گروهی ایوار است.

نظر مسافران درباره ایوار

آژانس مسافرتی ایوار جزو معدود آژانس‌هایی است که در وبسایت خود به نشانی www.eavar.com نظر تمامی همسفران خود را بدون هیچگونه دخل و تصرفی منتشر می‌کند. تمامی مسافران ایوار می‌توانند پس از سفر، نظر خود را در ارتباط با سفرشان درج کنند و پس از صحبت‌سنجی با کد ملی، این نظرات به صورت آنلاین بر روی وبسایت ایوار نمایش داده می‌شود. تا به امروز، بیش از ۳۶۰۰ دیدگاه بر روی وبسایت ایوار منتشر شده‌اند که از این تعداد ۲۹۴۰ نفر به خدمات تور خود امتیاز عالی، ۵۵۹ نفر امتیاز خیلی خوب، ۸۴ نفر امتیاز متوسط، ۱۷ نفر امتیاز تقریبا ضعیف و ۲۱ نفر امتیاز ضعیف داده‌اند. از میان تمامی کامنت‌ها (۳۶۲۱ کامنت)، ایوار موفق به کسب امتیاز ۴.۷ از ۵ شده است!

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید

معتبر مثل ایوار

آژانس مسافرتی ایوار، تمامی مجوزهای رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و ب، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان را دارا است. همچنین ایوار اولین نماینده رسمی ریل یوروپ (Rail europe) در ایران از سال ۲۰۰۶، تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران از سال ۲۰۱۹، نماینده رسمی ام اس سی کروز (MSC Cruises)، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی (از سال ۱۳۹۲) و صادر کننده مستقیم گواهینامه بین المللی، نمایندگی لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) و رتبه‌ یک فروش بلیط گروهی ترکیش در ایران است.

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA) در ایران، میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در مجموعه خود می‌باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند. تمامی راهنمای ایوار علاوه‌بر دارا بودن کارت رسمی راهنمایان از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موظفند در «دوره‌های راهنمایان تور» که توسط مجموعه ایوار معمولا هر دو سال یکبار به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید کارگروه این شرکت، به عنوان راهنما فعالیت خود را در ایوار آغاز نمایند.

همچنین ایوار با اخذ لوگوی اینماد (از وزارت صنعت، معدن و تجارت) و لوگوی ساماندهی (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، خیال مسافران را برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار اروپا، رزرو هتل و سی آی پی فرودگاه از روی وبسایت و به صورت صد در صد آنلاین راحت کرده است.

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید

ارتباط با ایوار

دفتر ایوار در برج سایه به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت واقع شده است. جهت مشاوره سفر و کسب اطلاع از مدارک و شرایط سفر می‌توانید با شماره ۹۱۰۰ ۹۱۰۰- ۰۲۱ در ارتباط باشید. همچنین در سال ۲۰۲۱، شعبه دوم دفتر آژانس مسافرتی ایوار در شهر استانبول شروع به فعالیت کرده و پکیج‌های متفاوت و خاصی از تور استانبول و سایر شهرهای ترکیه را ارائه می‌دهد، همچنین سایر خدمات دفتر تهران برای ساکنین کشور ترکیه در این دفتر ارائه می‌شود.

با ایوار رویاهایتان را سفر کنید...

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha