• شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082216677
  • خبرنگار : 50405

/عملکرد ۱۰۰روز نخست دولت سیزدهم از دید نمایندگان مجلس/

صفایی: معمولا نتایج تصمیمات کلان در عرض ۱۰۰ روز حس نمی‌شود

صفایی: معمولا نتایج تصمیمات کلان در عرض ۱۰۰ روز حس نمی‌شود

ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس با بیان اینکه معمولا نتایج تصمیمات کلان به گونه‌ای نیست که در عرض ۱۰۰ روز حس شوند، گفت: اما در هر دو حوزه سیاست داخلی و سیاست خارجی اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در حال انجام است. به ویژه دیپلماسی اقتصادی از جمله این اقدامات که به زودی نتایج آن توسط مردم حس خواهد شد.

محمد صفایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ارزیابی مثبتی از عملکرد ۱۰۰روز نخست دولت سیزدهم دارم، اظهار کرد: تا الآن دولت مطالعاتی روی ساختارهای اقتصادی انجام داده و به نتایج خوبی هم رسیده است و ما امیدواریم که آن نتایج عملیاتی شوند. فکر می‌کنم ان‌شاءالله مردم نتایج این مطالعات و اقداماتی که در دولت سیزدهم در حال صورت گرفتن است را تا پایان سال حس کنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه اقتصادی، به ویژه کاهش تورم و تثبیت قیمت‌ها و ساخت مسکن تصمیمات خوبی در دولت سیزدهم گرفته شده است و ما امیدواریم این‌ها استمرار داشته باشد و تا پایان سال بتوانیم خبرهای خوبی به مردم دهیم.

وی با بیان اینکه معمولا نتایج تصمیمات کلان به گونه‌ای نیست که در عرض ۱۰۰ روز حس شوند،  اضافه کرد: اما در هر دو حوزه سیاست داخلی و سیاست خارجی اقدامات خوبی در دولت سیزدهم در حال انجام است. به ویژه دیپلماسی اقتصادی از جمله این اقدامات که به زودی نتایج آن توسط مردم حس خواهد شد.

صفایی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: در طی این سفرها شخص رئیس جمهور و هیأت دولت از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرند و مشکلات مردم را مشاهده و بررسی می‌کنند، لذا انجام این سفرها کار مثبتی است که در دولت سیزدهم در حال انجام است. فقط با توجه به اینکه این سفرها اکثرا به مراکز استان‌ها صورت می‌گیرد، امیدواریم سفر به مناطق محروم استان‌ها بیشتر شود و در این سفرها به مشکلات مردم این مناطق توجه بیشتری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha