• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041107238
  • خبرنگار : 71613

قول ۱۰ مدال بازی‌های آسیایی توسط احسان حدادی 

قول ۱۰ مدال بازی‌های آسیایی توسط احسان حدادی 

احسان حدادی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون گفت: می‌توانیم در بازی‌های آسیایی۱۰ مدال بگیریم و آن زمان به رشته اول ایران تبدیل می‌شویم.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی در آکادمی ملی المپیک برگزار  و در  پایان احسان حدادی با کسب ۴۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.

احسان حدادی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسئولیت بسیار سنگین است. سوگند می‌خورم کاری کنیم که همه با هم متحد باشیم. فقط با اتحاد می‌شود دوومیدانی را درست کرد. از بقیه کاندیداها تقاضا دارم، کنار هم باشیم. گفته‌اند مدیریت نکرده‌ام. مدیریت زندگی شخصی خودم را بلد بوده‌ام که قهرمان المپیک شده‌ام. دوومیدانی مدال‌های زیادی دارد اما ما فقط یک مدال گرفته‌ایم. آیا استعداد من زیاد بوده؟ نه ما استعدادهایمان را پیدا نکرده‌ایم. خواهش می‌کنم بیایید در کنار دوومیدانی باشیم.

او ادامه داد: می‌توانیم در بازی‌های آسیایی ۱۰ مدال بگیریم و آن زمان به رشته اول ایران تبدیل می‌شویم. اگر شما حمایت کنید این قول را می‌دهم چون دوومیدامی ایران پتانسیل زیادی دارد. 

حدادی همچنین در پایان مجمع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به من کمترین اعتماد کردند. کار بسیار دشوار است، آن هم در فدراسیونی که سال‌ها با سرپرستی پیش رفته است. همانطور که در ورزش قهرمانی همه تلاشم را کردم که پرچم کشور را به اهتزاز درآورم امیدوارم در این بخش هم به همان شکل باشد البته با کمک همه دوستان. 

وی گفت: احسان حدادی که امروز ۴۰ رای و دوست عزیزمان ۱۷ رای گرفته است مبین این نیست که از این عزیزان استفاده نخواهم کرد. من از همه خواهش می‌کنم که بیایند و به من کمک کنند. احسان حدادی در حقیقت دوره مدیریتش از امروز شروع شده و در فدراسیون دوومیدانی جا برای همه هست. ما یک فدراسیون نیستیم و ۲۴ فدراسیون هستیم‌ همه می‌توانند بیایند و کمک کنند.

او ادامه داد: اولین برنامه برای دوستانی است که به المپیک اعزام می‌شوند. همه تلاش خود را می‌کنیم تا شرایط اردویی قبل از المپیک در شان و شخصیت کشور باشد و اگر عمری باقی بود بعد از المپیک هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا یک تیم قوی در استان‌ها داشته باشیم. استعدادیابی بسیار قوی داشته باشیم که آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید کمک کنند. مهمترین هدف این است که استعدادیابی در سطح کشور انجام شود. باید به تمامی رشته‌ها ورزشکار تزریق کنیم. هر کشوری که دوومیدانی قوی‌تری دارد ورزش قوی تری دارد. امیدوارم همه دوستان نمایندگان کشور، وزارت، کمیته و همه و همه این رشته را تنها نگذارند. اگر قرارداد همه رشته‌ها را ببینید دوومیدانی‌کاران یک سوم همه رشته‌ها می‌گیرند. 

حدادی همچنین گفت: از خودم مایه می‌گذارم تا این رشته موفق شود، همانطور که در این ۲۳ سال از همه چیز و جوانی ام گذشتم. به این کار هم افتخار می‌کنم و هر چیزی هم که دارم از این رشته است. به خاطر دوومیدانی ورود کردم و گرنه در بیرون از این رشته خیلی کار داشتم که باید انجام می‌دادم. از شما رسانه‌ها هم توقع دارم به من احسان حدادی کمک کنید. من انتقاد را دوست دارم اگر انتقاد می‌کنید هم کمک کنید دوومیدانی به جایگاه اصلی خود برسد. ما در ۱۰۰ سال گذشته یک مدال در المپیک گرفته‌ایم و این حق دوومیدانی ایران نیست. 

وی در خصوص شکایت تیشه گران گفت: تیشه گران عزیز دل ما است و خاطرات خوبی را در زمانی که  در فدراسیون بود با او دارم. در حقیقت او در ناشنوایان بوده که مشکلاتی اتفاق افتاد. او بزرگ ما است و باید به ما کمک کند. همانطور که حاج علی کفاشیان بزرگ دوومیدانی ایران است و دوومیدانی هر چه دارد از خدمات اوست. همه باید بدانیم و یادمان باشد. هاشم صیامی، کریمی همه و همه باید به احسان حدادی کمک کنند. من از آنها می‌خواهم به جامعه دومیدانی کمک کنند.

قانون در حقیقت رکن اصلی است. اگر قانون را بلد باشید از حق خود به خوبی می‌توانید دفاع کنید. من آدم قانونمندی هستم و هر زمان که اتفاقی می‌افتد از طریق قانون اقدام کردم. مبینی و تیشه گران تاج سر هستند و باید بیایند به من کمک کنند. 

وی گفت: به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha