• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082317528
  • خبرنگار : 50405

/عملکرد ۱۰۰روز نخست دولت سیزدهم از دید نمایندگان مجلس/

ارکانی: لازم است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد اقتصادی دولت شکل بگیرد

ارکانی: لازم است هماهنگی بیشتری بین مدیران ارشد اقتصادی دولت شکل بگیرد

ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس با بیان اینکه هماهنگی بین مدیران ارشد اقتصادی دولت، چندان که باید و شاید مطلوب نیست، گفت: در حال حاضر مخصوصا در وزارت اقتصاد، به تحرک، توانمندی، جسارت و تصمیم‌گیری قاطعانه‌تری توسط شخص وزیر نیاز است که تا الآن کمتر دیده شده است.

احسان ارکانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی خود از عملکرد ۱۰۰ روز نخست دولت سیزدهم، اظهار کرد: هنوز برای قضاوت زود است، اما تحرک، پویایی و حضور میدانی در دولت جدید، از شخص رئیس جمهور گرفته تا معاون اول و وزرا بسیار مطلوب و قابل توجه است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که برای حل مشکلات مردم نمی‌توان در اتاق مدیریت نشست و تصمیم گرفت. اینکه خود رئیس جمهور و وزرا می‌روند در بین مردم و مشکلات را از نزدیک لمس می‌کنند، گام نخست برای حل مشکلات است‌ و گام بعدی هم این است که با توجه به منابع کشور، بتوانیم برای حل مشکلات تصمیمات درستی بگیریم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با ببان اینکه مسیری که تا کنون در دولت سیزدهم طی شده است، مسیر خوبی است، گفت: انتقاداتی که بعضا وجود دارد، در مورد بسته بودن حلقه مدیریتی انتخاب‌شده در سطح کابینه و معاونین وزرا است که به نظر من دولت می‌تواند در حوزه‌های مختلف با استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که توانایی مدیریتی آنان قبلا اثبات شده است، این انتقاد را هم برطرف کند.

ارکانی با بیان اینکه هماهنگی بین مدیران ارشد اقتصادی دولت، چندان که باید و شاید مطلوب نیست، تصریح کرد: در حال حاضر مخصوصا در وزارت اقتصاد، به تحرک، توانمندی، جسارت و تصمیم‌گیری قاطعانه‌تری توسط شخص وزیر نیاز است که تا الآن کمتر دیده شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: حل مشکلات مردم در حوزه بورس، مسائل پولی و بانکی، واردات و صادرات و سایر مسائل مرتبط با وزارت اقتصاد، نیازمند برش و تصمیم‌ مدیریتی قاطعانه‌تری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha