• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400081713161
  • خبرنگار : 71451

تزریق ۳۰۰۰ دوز واکسن آنفلوآنزا به جامعه ایثارگری

تزریق ۳۰۰۰ دوز واکسن آنفلوآنزا به جامعه ایثارگری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: والدین شهدا و جانبازان دارای بیماری‌های زمینه‌ای امسال واکس آنفلوآنزا دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، عبدالله مرتضوی که در نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران که با حضور معاونان ستادی در سالن شهدای ترور برگزار شد، توضیح داد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ایثارگران در ایام همه گیری کووید۱۹ در شهرستان‌های استان تهران به صورت گسترده و با اولویت ایثارگران مبتلا به کرونا انجام شد.  والدین شهدا و جانبازان دارای بیماری‌های زمینه‌ای امسال واکس آنفلوآنزا دریافت کردند.

وی با اشاره یه اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا از شهریورماه آغاز و حداکثر تا اوایل مهرماه به پایان می‌رسد، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان ستاد مرکزی و پایش ایثارگران شهرستان های استان تهران، ایثارگران دارای بیماری های زمینه ای و با اولویت دریافت واکسن آنفلوآنزا شناسایی و کار تزریق بیش از ۳۰۰۰ دوز از این واکسن به ایثارگران عزیز به پایان رسید.

مرتضوی با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط ایثارگران و والدین شهیدان در دوران بیماری کرونا، گفت: امروز باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی مناسب به ایثارگران و خانواده‌های شهدا، تلاش کردیم تا بستر ارتباط غیرحضوری جامعه شریف ایثارگری با بنیاد را ارتقا دهیم، توسعه راه‌های ارتباط مجازی، راه‌اندازی میز خدمت و پاسخگویی شفاف و غیرحضوری به ایثارگران و سامانه پیامکی پاسخگویی به ایثارگران، از اهداف اجرای این طرح بود که امروز تا حد مطلوبی از آن محقق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خدمت در بنیاد  را مقدس و به فرموده امام راحل (ره) موهبت الهی دانست و بیان کرد: هر خدمتی که از روی اخلاص و عشق در این حوزه صورت می‌گیرد، دعای خیر شهدا را به دنبال دارد و همه ما باید در برابر این مسئولیت پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha