• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400061007897
  • خبرنگار : 50175

وزیر ورزش و جوانان:

ورزش باید بدون فشار به دولت روی پای خود بایستد

ورزش باید بدون فشار به دولت روی پای خود بایستد

ایسنا/لرستان وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش باید بدون فشار به دولت روی پای خود بایستد.

سید حمید سجادی در جلسه با مسئولین هیات‌های ورزشی بروجرد که امروز دهم شهریورماه در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در دولت مردمی که شکل گرفته است هم پیمان شده‌ایم که یک دقیقه برایمان حساب و کتاب داشته باشد و جان پای کار باشیم.

وی تصریح کرد: بنده قول داده بودم تا پای جان گوش شنوا، چشم بینا و قلب تپنده ورزش باشم و امروز بسیار خوشحال هستم که در میان خانواده ورزشی و مسئولان لرستان هستم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم با شکل‌گیری دولت مردمی بتوانیم در ورزش موتور تولید امید را روشن و برای کشور اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

سجادی اضافه کرد: در عرصه ورزش همگانی به مردم کمک کنیم و در عرصه ورزش قهرمانی غرورآفرینی و شاهد اهتزاز پرچم ایران را در میادین بین‌المللی دنبال کنیم و همچنین در عرصه ورزش حرفه‌ای تا جایی که بتوانیم به این سمت پیش برویم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ورزش در آموزش‌وپرورش ورزش تعلیم و تربیتی است که در این راستا باید بسیار تلاش کنیم و هر کجا اسمی از ورزش باشد بنده به‌عنوان وزیر ورزش موظف هستم در خدمت همه خطه کشور و ورزش ارگان‌ها باشم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امروز بازدیدهای خوبی انجام شد و این را قول می‌دهم از هیات ورزشی از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

سجادی اظهار کرد: خوشبختانه امروز از رئیس فدراسیون پرورش‌ این قول را گرفتیم که یک مسابقه ملی با هزینه فدراسیون در بروجرد برگزار شود.

وی تصریح کرد: یک شورای اقتصادی برای ورزش برنامه‌ریزی شده است تا با توجه به تأکید رئیس‌جمهوری برای گران نشدن هزینه‌های ورزش، مردم را به حضور در این فعالیت‌ها ترغیب کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در حال طراحی یک کمیته اقتصادی هستم که بتوانیم یک شورای اقتصادی تشکیل بدهیم چراکه از خود ورزش نیز می‌شود پول درآورد.

سجادی اضافه کرد: ورزش نباید به بودجه دولتی متکی باشد بلکه این بخش باید بدون فشار به دولت روی پای خود بایستد و با توجه به ظرفیت‌هایی که در ورزش وجود دارد بدون اینکه ورزش گران شود می‌توان با خلاقیت و نوآوری در کنار ورزش بخشی از بار مالی ورزش را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: حکومت‌ها و دولت‌ها نیز وظیفه فراهم کردن زیرساخت‌ها را دارند و اینکه می‌گویند ورزش عاری از سیاست منظور ورزش قهرمانی و المپیک است چراکه اگر سیاست و حکومت بخواهد از ورزش جدا شود پس تکلیف زیرساخت‌ها چه می‌شود بنابراین دولت‌ها موظف هستند زیرساخت‌ها را تأمین و کار ورزش را به دست مردم بدهند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بسیاری از کشورها جز ۱۰ کشور برتر المپیک هستند درحالی‌که کمیته المپیک آن‌ها بودجه دولتی ندارد ولی می‌دانند از فرصت‌های ورزش چگونه استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha