• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400052417156
  • خبرنگار : 50378

نگرانی بابت اعمال پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی وجود ندارد

نگرانی بابت اعمال پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی وجود ندارد

ایسنا/خراسان رضوی در جلسه هماهنگی و هم افزایی کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی با مدیریت عالی حرم مطهر، اهم مسائل حوزه پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی مورد بررسی قرار گرفت.

محمدصادق براتی در این جلسه ضمن ابراز رضایت کامل از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی گفت: با برنامه‌ریزی مدیران این آستان مقدس و مواظبت و نظارت خادمین این مضجع شریف نگرانی نسبت به اعمال پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر از ناحیه دست‌اندرکاران این مجموعه وجود ندارد، اما عدم رعایت دستورالعمل‌ها در سایر اماکنی که زائرین به آنجا تردد دارند مایه نگرانی است.

رئیس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی اضافه کرد: البته محدودیت های خاصی اتخاذ و اجرایی شده است که امیدواریم با رعایت آن‌ها و به ویژه ممنوعیت سفرهایی که از روز جاری توسط ستاد ملی کرونا در نظر گرفته شده شاهد بهبود شرایط و گذر از بحران موجود باشیم.

در این جلسه مهدی برادران، مدیر عالی حرم مطهر ضمن تاکید بر ادامه روند رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌ها در حرم مطهر گفت: باتوجه به شرایط حاد پیش رو باوجود برنامه‌ریزی‌های متعددی که در حرم مطهر در حوزه مراسم ویژه ماه محرم تدارک دیده شده بود به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم یاد شده لغو شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مدیر عالی حرم مطهر با اشاره به تعطیلی مهمانسرای حضرت بیان کرد: لغو تمام برنامه‌ها و مراسم در رواق‌ها و اماکن سرپوشیده، لغو خدمت خادمیاران سایر استان‌ها و... از جمله اقداماتی است که به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های قابل توجه این روزها تهیه حدود ۱۴هزار پرس غذای متبرک با مشارکت خیرین است که مقرر است بین بیماران کرونایی توزیع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha