• دوشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400051812770
  • خبرنگار : 50184

حسینیه‌ای برای همه دانشگاهیان ایران

حسینیه‌ای برای همه دانشگاهیان ایران

ایسنا/کرمانشاه مدیر رادیو و رسانه "رویش" دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی حسینه مجازی برای دانشگاهیان ایران در ایام محرم خبر داد.

امیرمحمد شهبازی در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهارکرد: سال گذشته وزارت علوم در ایام ماه محرم به دلیل وجود شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری مراسم عزدارای به شکل حضوری تصمیم گرفت تا سایتی را تحت عنوان حسینیه مجازی دانشگاهیان راه اندازی کند.

وی افزود: با راه اندازی این سایت، پایه اصلی تولید محتوای آن بر عهده رادیو رویش دانشگاه رازی قرار داده شد که توانستیم 10 قسمت پادکست صوتی تحت عنوان "نوای نینوا" برای آن تولید کنیم.

مدیر رادیو و رسانه رویش دانشگاه رازی تصریح کرد: امسال نیز باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و از آنجایی که امکان برگزاری مراسم عزاداری به شکل حضوری نیست، وزارت علوم بار دیگر برگزاری این برنامه را در دستور کار قرار داده، اما این بار میزبانی اجرای آن بصورت کامل به رادیو و رسانه رویش دانشگاه رازی واگذار شده است.

وی گفت: در برنامه امسال قرار شده تا دو مجموعه تولید داشته باشیم که ادامه برنامه سال گذشته تحت عنوان "نوای نینوا" خواهد بود که به شکل صوتی و تصویری تولید می شود. 

شهبازی افزود: قسمت تولیدات صوتی از طریق شبکه های مجازی همچون اینستاگرام، گوگل پادکست و اپلیکیشن ها و پلت فرم هایی که برای اشتراک گذاری فایل صوتی هستند، منتشر می شوند.

وی گفت: بخش تولیدات تصویری هم هرشب راس ساعت 20 به شکل زنده از آپارات منتشر می شود که موضوعات مختلف و آیتم هایی مانند روایت خوانی، شعرخوانی و ... را در بر می گیرد.

مدیر رادیو و رسانه رویش دانشگاه رازی با بیان اینکه امشب(19 مرداد) به مناسبت اولین شب از ماه محرم اولین قسمت این برنامه پخش خواهد شد، اعلام کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مخاطبان دانشگاهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha