• سه‌شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400022819720
  • منبع : نمایندگی همدان

تولید و پخش ۶۶۰ دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه همدان

تولید و پخش ۶۶۰ دقیقه برنامه توسط گروه تلویزیونی سپاه همدان

ایسنا/همدان مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید و پخش سالانه ۳۹ هزار و ۶۰۰ ثانیه برنامه در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردوهای جهادی و ... با همکاری صداوسیمای مرکز استان خبر داد.

علی‌اکبر کریم‌پور ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: نقش روابط عمومی هر نهاد یا اداره‌ای در پیشبرد اهداف آن مجموعه برکسی پوشیده نیست به طوریکه روابط عمومی، زبان گویای آن مجموعه است.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز این نقش در نهاد انقلابی همچون سپاه پاسداران دوچندان است، افزود: معاونت روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) سعی داشته با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در قالب‌هایی همچون اردوهای محرومیت‌زدایی، راهیان نور، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان همدان اضافه کرد: در این راستا با برگزاری نشست‌های خبری با حضور فرمانده و دیگر مسئولان سپاه استان در مناسبت‌ها و ایام مختلف به تبیین مواضع و روشنگری پرداخته است که از حضور پررنگ رسانه‌های استان که با شرکت در نشست‌ها و انعکاس اخبار و مواضع سپاه یاریگر ما بودند، تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این معاونت به تصویر کشیدن تلاش بخش‌های مختلف سپاه استان در قالب مستندات تلویزیونی است که با عنوان «هم‌سنگر» و به همت گروه تلویزیونی تهیه و به صورت هفتگی جمعه‌ها بعد از اذان مغرب از شبکه استان پخش می‌شود.

کریم‌پور یادآور شد: گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی توانسته سالانه ۳۹ هزار و ۶۰۰ ثانیه(۶۶۰ دقیقه) برنامه را در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردوهای جهادی، شهدای مدافع حرم، راهیان نور و ... تهیه، تولید و تدوین و با همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز استان پخش کند.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های روابط عمومی سپاه استان در طول سال گفت: برگزاری مسابقه برترین عکس خبری با موضوعات مختلف، درج سالانه ۷۰۰۰ خبر در سطح رسانه‌های مکتوب و مجازی، آموزش خبرنگاران بسیجی در سطح سپاه استان و برگزاری نشست تخصصی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه استان نیز از فعالیت‌های این مجموعه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، کریم‌پور برگزاری کارگاه علمی آموزشی ویژه مسئولان روابط عمومی شهرستان‌ها، تجلیل از خبرنگاران فعال در زمینه پوشش اخبار سپاه و بسیج، برگزاری نشست‌های خبری در مناسبت‌های مختلف، هماهنگی با صداوسیما برای گفت وگوی ویژه خبری با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه و بسیج را از دیگر برنامه‌های این معاونت در طول سال برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha