• چهارشنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400011808915

استاندار گلستان: عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود

استاندار گلستان: عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: با توجه به دستاوردهای ارزشمند نظام، عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود چرا که اقدامات قابل‌توجهی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

هادی حق‌شناس امروز در گردهمایی فرمانداران سراسر استان گلستان، اظهار کرد: سال ۹۹ سالی سخت در سطح بین‌المللی و ملی بود و شیوع ویروس کرونا اقتصاد جهان را بعد از جنگ جهانی دوم با تکانه شدید مواجه کرد و همچنین در سطح ملی تحریم‌ها فشار بالایی را به استان و کشور وارد آورد.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود، افزود: در حالی‌ که در سال ۹۰ درآمدهای نفتی کشور به ۱۲۰ میلیارد دلار رسید اما درآمدهای نفتی در سال ۹۹ به ۷ تا ۸ میلیارد دلار کاهش یافت اما شاهد عملکرد بالای دولت در سال گذشته بودیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب ۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شده، این رقم طی سال‌های ۵۷ تا ۹۲ به ۵۰ هزار تخت دیگر رسیده و در طول دولت تدبیر امید ۵۰ هزار تخت جدید به ناوگان درمانی کشور اضافه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس در ادامه با اشاره به اهمیت حق‌الناس در انتخابات پیش رو، گفت: حقوق ثبت‌نام کنندگان در انتخابات باید رعایت شود و هیات‌های اجرایی با همکاری هیات‌های نظارت به برگزاری انتخابات پرشور کمک کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تجربه انتخابات مجلس در سال ۹۸، تجربه ارزشمندی بود که باید بر اساس آن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در خردادماه سال جاری را فراهم آوریم.

استاندار گلستان تأکید کرد: مبنای تایید ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا بر اساس قانون، هیات‌های اجرایی هستند و باید توجه داشت که به فرموده مقام معظم رهبری باید به انتخابات با نگاه حق‌الناس توجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha