• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403041409321
  • خبرنگار : 50604

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

اصلح کسی است که به مبانی انقلاب و نظام اعتقاد داشته باشد

اصلح کسی است که به مبانی انقلاب و نظام اعتقاد داشته باشد

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان، شرکت پرشور در انتخابات را ضامن قدرت و اقتدار کشور دانست و گفت: مردم باید با بصیرت بالا در انتخابات حاضر شوند تا فردی انقلابی که معتقد به مبانی انقلاب و نظام باشد را انتخاب کنند.

سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از آحاد مردم دعوت کرد بار دیگر در روز جمعه ۱۵ تیرماه در پای صندوق‌های رای حاضر شده و با حضور آگاهانه و حداکثری خود برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان، شرکت پرشور در انتخابات را ضامن قدرت و اقتدار کشور دانست و بیان کرد: شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات مسأله مهمی است اما مردم باید علاوه بر حضور حداکثری نسبت به انتخاب فرد اصلح نیز اهتمام داشته باشند، زیرا با این انتخاب سرنوشت چهارساله کشور تعیین شده و بازتاب آن را در منطقه و حتی دنیا شاهد خواهیم بود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: همانطور که مردم عزیز ما در تشییع پیکرهای پاک شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نشان دادند قدردان خادمان واقعی هستند، انتظار داریم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به شخصی رای دهند که ادامه دهنده راه رئیسی باشد و اجازه ندهند کسانی که در خرابی‌های قبل از ۱۴۰۰ دخیل بودند بر سرنوشت مردم حاکم نشوند.

طاهری اضافه کرد: اگر مردم خواهان این هستند که خدمات دولت شهید رئیسی از جمله کم کردن تورم از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد، راه‌اندازی ۸ هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و  تصفیه بدهی‌های دولت به مردم به ارزش ۳۳۰ همت تداوم پیدا کنند باید به کسی رای بدهند که ادامه دهنده راه او باشد.

وی ‌گفت: مردم باید با بصیرت بالا در انتخابات حاضر شوند تا فردی انقلابی که معتقد به مبانی انقلاب و نظام باشد را انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha