• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403041309019
  • خبرنگار : 50604

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

ساخت ۳ خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم برای دانشجویان علوم پزشکی گلستان

ساخت ۳ خوابگاه دانشجویی در دولت سیزدهم برای دانشجویان علوم پزشکی گلستان

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در دولت شهید رئیسی سه خوابگاه دانشجویی با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی گلستان احداث شد.

سعید گل فیروزی ظهر چهارشنبه ۱۳ تیر در آئین بهره برداری از مجموعه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: برای خرید ساختمان دانشکده دندانپزشکی استان هزار میلیارد ریال هزینه شده و گام بعدی، تجهیز این ساختمان است.

وی راه‌اندازی و بهسازی ده‌ها طرح جامع سلامت، راه‌اندازی سه دستگاه ام‌آرآی در  شهرهای گرگان، گنبدکاووس و علی‌آباد کتول، راه‌اندازی جراحی قلب در گرگان و گنبدکاووس، راه‌اندازی حراجی قلب باز کودکان در گرگان‌، تجهیز مرکز نهال گرگان، راه‌اندازی سه خوابگاه دانشجویی و از سرگیری فعالیت آنژیوگرافی در کردکوی را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش درمان و آموزش دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: ایجاد اولین مرکز جراحی قلب و نیز اولین مرکز نازایی سطح ۲ در گرگان و گنبدکاووس، نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس، ساخت ۲۵ خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی بخشی از اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در استان گلستان است.

وی ضمن قدردانی از خدمات خیرین برای تقویت زیرساخت‌های بخش درمان، آموزش و سلامت گلستان گفت: در دولت سیزدهم، نیکوکاران، ۱۰۰۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت این استان کمک کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی سه خوابگاهی به ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ نفر به ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه شد، گفت: در حال حاضر ظرفیت کل خوابگاه‌های این دانشگاه در استان، یکهزار و ۷۵۰ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی ساختمان مرکز جامع سلامت استان با کمک خیرین خبر داد و افزود: این طرح، بزرگترین مرکز جامع سلامت خیرساز در کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha