• سه‌شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400010300837
  • خبرنگار : 50165

همزمان با سال جدید محقق شد؛

شیرینی آزادی به کام ۴۷ زندانی زنجانی

شیرینی آزادی به کام ۴۷ زندانی زنجانی

ایسنا/زنجان مدیرکل امور زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: با کمک خیران ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد و مالی زندان‌های استان قبل از تحویل سال جدید آزاد شدند.

محمد جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با کمک خیران، ۴۷ زندانی جرائم غیرعمد و مالی زندان‌های استان زنجان قبل از تحویل سال با دستان پرسخاوت خیرین از زندان آزاد شدند تا لحظه تحویل سال را در کنار خانواده خود سپری کنند.

وی با اشاره به شرایط سخت معیشت و اقتصاد جامعه، افزود: در چنین شرایطی با زندانی شدن سرپرست یک خانواده، اعضای این خانواده قطعا با آسیب‌های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی به مراتب سخت‌تری مواجه خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: راه‌اندازی پویش «زنجان همدل» به‌عنوان یک حرکت ابتکاری در سطح کشور می‌تواند از چندین جهت آثار مثبت داشته باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، آزادی افراد نیازمند در ساعات پایانی سال و خوشحالی خانواده‌های آنان است.

جوادی تصریح کرد: مردم زنجان با این حرکت خداپسندانه نشان دادند که در انجام امور خیر همیشه در اوج قرار دارند و با وجود شرایط نامساعد اقتصادی، در کمک به هم‌نوعان خود لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

مدیرکل امور زندان‌های استان زنجان یادآور شد: اکثر خانواده‌های زندانیان جزو نیازمندان واقعی جامعه بوده و قطعا با این پویش خیرخواهانه موجبات خوشحالی خانواده‌ها به ویژه فرزندان این زندانیان در روزهای پایانی سال فراهم شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه طبق پایش‌های صورت‌ گرفته اکثر زندانیان جرائم غیرعمد متاهل و فاقد مسکن بوده که با زندانی شدن سرپرست،  خانواده وی دچار مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی شده و با آسیب‌های پنهان اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.

وی از راه‌اندازی پویش آزادی ۷۰ زندانی در زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا میلاد امام حسن مجتبی (ع) شاهد این باشیم که تعداد بیشتری از زندانیان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha