• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040905659
  • خبرنگار : 50163

برندسازی حلقه مفقوده تولید کفش در هیدج

برندسازی حلقه مفقوده تولید کفش در هیدج

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه قیمت تمام شده کفش هیدج کمتر از محصولات مشابه در دنیا است اما به دلیل نداشتن برندسازی، توان رقابت با محصولات خارجی را ندارد.

منصور عیلمردانی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازدیدهای انجام شده از واحدهای تولید کفش در هیدج، اظهار کرد: جمعیت شهر هیدج زیر ۲۰ هزار نفر است بنابراین می‌شود، مجوز شهرک صنعتی روستایی برای آن صادر شود و قطعا صدور این مجوز حتی در یکی از روستاهای نزدیک مزایای زیادی را برای فعالان این صنعت به دنبال خواهد داشت.

وی افزایش سرمایه و فعالیت منسجم این صنعت را با هدف کاهش ریسک و هزینه‌هایی مانند بیمه، تعمیرکار، بازاریابی و ... ضروی دانست و افزود: ایجاد یک شرکت بورسی نه‌ تنها مزایای جذب سرمایه و سود سهام را به دنبال دارد بلکه این کار منجر به تجمیع هزینه‌های مالیاتی، حسابداری، هزینه‌های انرژی و ... خواهد شد.

علیمردانی افزود: باید به فکر ایجاد نمایشگاه تخصصی دایمی در داخل و کشورهای همسایه باشیم تا مشتری را در این نمایشگاه‌ها با ظرفیت و توانمندی‌های تولیدات خود آشنا و محصولات را عرضه کنیم، چرا که ارزش‌افزوده صنایع کفش باید به تولیدکننده بازگردد نه اینکه تولیدکنندگان با اعلام نرخ‌های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداخته و حاشیه سود را به واسطه‌های خارجی واگذار کنند. 

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی معافیت صادرات محصولات نهایی را ضروری دانست و همچنین به نقش موثر و تعیین‌کننده دفتر وزارت امور خارجه در استان در تحقق اهداف عرضه محصولات در بازارهای جهانی اشاره و اظهار کرد: با اینکه قیمت تمام شده کفش هیدج کمتر از محصولات مشابه در دنیا است اما به دلیل نداشتن برندسازی، توان رقابت با محصولات خارجی را ندارد. 

عیلمردانی اظهار کرد: رشد صنعت کفش هیدج مدیون خود مردم این شهر است و اکنون نیز همین مردم پرتلاش می‌توانند با تاسیس شرکت‌ بازرگانی و تمرکز در امر بازاریابی و صادرات موجب گسترش بازارهای فروش این تولید ارزشمند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha