• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040805334
  • خبرنگار : 50167

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان: اصلی مهم‌تر از مشارکت نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان: اصلی مهم‌تر از مشارکت نداریم

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: اصلی مهم‌تر از مشارکت نداریم و تمرکز ما بر برگزاری مطلوب انتخابات، با امنیت و سلامت کامل است.

ابوالفضل رفیعی امروز (هشتم تیر ماه) با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حدود ۸۵۳ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط برای رأی دادن هستند.

وی با بیان اینکه ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری امروز نباید فعالیت تبلیغاتی داشته باشند، گفت: ستادها باید بسته باشند و هرگونه گزارشی درباره باز بودن ستادهای انتخاباتی، از طریق فرمانداری پیگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا فردا صبح یا ظهر اعلام خواهد شد، ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌ها از بعدازظهر مشارکت در انتخابات پرشورتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز گذشته برای ۱۰۳۷ نماینده کاندیداهای ریاست‌ جمهوری مجوز صادر شد، اظهار کرد: هرقدر مشارکت نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد، باعث اقتدار نظام خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هر رای که وارد صندوق می‌شود، رأی به نظام و پشتیبانی از نظام است، یعنی مردم به انتخابات اعتماد دارند و نماینده خود را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه فضای رقابتی موجود، در مشارکت انتخابات تاثیرگذار است و با همین نگاه به‌صورت منسجم این اهداف را دنبال می‌کنیم، افزود: بدون تعارف در بحث تخلف و قصور، هیچ اغماضی نداریم و حتی قصورهایی که وجود داشت به‌صورت مستقیم از طریق بازرسی و شعب در حال پیگیری است، نمی‌خواهیم تعداد اندکی نیز نسبت به فرآیند انتخابات بی‌اعتماد شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: تخلفاتی که در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شود، پیگیری خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه امروز برای پایداری ارتباطات، اقداماتی در قالب کارگروه‌های مختلف انجام شده است، اظهار کرد: در برخی مناطق که در بحث ارتباطات دچار مشکل بودند، با هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی، مشکل رفع شد.

وی افزود: اکیپ‌های واکنش سریع برای رفع هرگونه حوادث غیرمترقبه و خرابی‌ها فعالند و در صورت مواجه شدن با خرابی وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha