• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 00061877021
  • خبرنگار : 50177

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان گسترش و ارتقاء یابد

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان گسترش و ارتقاء یابد

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر گسترش و ارتقاء مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد.

دکتر احمدرضا دالوند در جریان بازدید از جهاد دانشگاهی و مرکز درمان ناباروری این نهاد با تاکید براینکه کارهای بسیار ارزشمندی در این نهاد انجام شده است، اظهار کرد: معتقدم نهادهایی را که امام راحل بنیانگذاری کرده نظیر کمیته امداد، بنیاد مسکن و جهاد دانشگاهی منشاء خیر و برکات بوده و هستند.

دالوند با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی کارهای بنیادی علمی و جهادی را انجام می‌دهد، افزود: کارهایی که سایر دستگاه‌ها جرات انجام آن را ندارند، این نهاد ورود پیدا کرده و آنها را محقق کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یکی از معضلات استان را موضوع بیکاری عنوان کرد و افزود: متاسفانه در این راستا، استان آخر هستیم و با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی لرستان ظرفیت‌های خوبی دارد می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال داشته باشد و با ارائه آموزش‌های کاربردی به فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها مهارت لازم را به آنان ارائه تا بتوانند این نقیصه را برطرف کنند.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهید کار اساسی در جهاد دانشگاهی انجام شود نباید خود را معطل بخشنامه‌ها و بروکراسی کنید بلکه باید کارها را با قدرت انجام و به عنوان پایلوت و الگو در کشور مطرح شویم.

دالوند اضافه کرد: اگر می‌خواهید کار اساسی در جهاد دانشگاهی انجام شود ضرورت دارد ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی را در قالب بخش‌نامه و فراخوان به دستگاه‌های اجرایی اعلام و با دسته‌بندی نیازهای دستگاه‌های اجرایی روی آنان مانور داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری توسط جهاد دانشگاهی در استان کار ارزشمندی بوده چرا که منجر به کاهش هزینه تردد و اسکان افرادی که برای درمان به کلانشهرها مراجعه می‌کردند شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی باید گسترش و ارتقا یابد، تصریح کرد: در این راستا باید از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در قالب یک سری تفاهم‌نامه‌ها استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: کارهایی که جهاد دانشگاهی می‌تواند انجام دهد در یک بازه زمانی جمع‌بندی و به دستگاه‌ها فراخوان داده شود.

دالوند اظهار کرد: ضرورت دارد در قالب چندین پروژه که در لرستان لاینحل مانده بسته‌ای طراحی و به نتیجه برسانیم و قطعاً این کار بزرگی است و می‌توان با اجرای این برنامه‌ها ماهیت جهاد دانشگاهی را آنگونه که شایسته است برای استان نشان دهیم.

ضرورت ارائه آموزش، فرهنگ‌سازی و ایجاد اشتغال پایدار توسط جهاد دانشگاهی لرستان

وی بر آموزش، فرهنگ‌سازی و ایجاد اشتغال پایدار توسط جهاد دانشگاهی لرستان تاکید کرد و گفت: این نهاد می‌تواند با تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن و بهزیستی کارهای خوبی را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید براینکه با همکاری جهاد دانشگاهی می‌توان ظرفیت‌های لرستان را شناسایی و در راستای رشد و توسعه و رونق استان قدم‌های اساسی برداریم، تصریح کرد: لازمه این موضوع طراحی برنامه جامع و کاربردی است و تعیین یک وظیفه برای هر کدام از دستگاه‌هاست تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.

دالوند تاکید کرد: درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد لرستان قابلیت رشد بسیار را دارد و باید توسعه پیدا کند.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان حمایت‌های خود را از جهاددانشگاهی لرستان دریغ نخواهد کرد

وی بیان کرد:  معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان حمایت‌های خود را از جهاد دانشگاهی لرستان دریغ نخواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر تهیه طرح‌های هادی روستایی، تفصیلی و...  توسط جهاد دانشگاهی در استان تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم با کمک هم، چندین پروژه که خروجی آن کمک به استان باشد را اجرا و به اتمام برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۶ ۱۷:۵۳

سلام آیا به استانهای دیگر نیز در مورد ناباروری خدمات می دهد

پاسخ سایت: سلام. بله