• پنجشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99113022844
  • خبرنگار : 50184

یک باخت و یک تساوی نمایندگان کرمانشاه در شروع لیگ دسته اول فوتسال

یک باخت و یک تساوی نمایندگان کرمانشاه در شروع لیگ دسته اول فوتسال

ایسنا/کرمانشاه رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور 27 تیم در قالب چهار گروه آغاز شد و حاصل کار دو نماینده کرمانشاه، "خانه صنعت" و "شاهین" در شروع این رقابت ها یک باخت و یک تساوی بود.

در این دیدارها تیم شاهین کرمانشاه برابر اسپیناس زنجان به تساوی 2 بر 2 رضایت داد و تیم خانه صنعت دیگر نماینده استان هم برابر تیم شهدای چوار65 ایلام بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد.

احسان احسانی سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه که تیمش سال گذشته در رقابت های لیگ برتر فوتسال حضور داشت و در پایان لیگ به دسته اول سقوط کرد، در خصوص بازی عصر امروز(30 بهمن) تیمش برابر اسپیناس زنجان به ایسنا گفت: هرچند این دیدار در خانه حریف بود، اما بازیکنان تیم نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه موقعیت های گل زیادی داشتیم، اما متاسفانه هیچکدام وارد دروازه حریف نمی شد و تنها دو مورد از این موقعیت ها منجر به گل شد.

احسانی یادآورشد: حریف در مقابل بازیکنان ما حرف چندانی برای گفتن نداشت و تنها چند موقعیت گل داشت که خوب استفاده کردند و دو توپ آنها وارد دروازه شد.

وی در پایان یادآورشد: باتوجه به اینکه چند بازیکن فصل قبل از تیم جدا شده اند و چند بازیکن جدید جذب کرده ایم، به مرور شاهد هماهنگی بیشتر بازیکنانمان خواهیم بود.

گل های تیم شاهین کرمانشاه را حامد ایوانی کاپیتان این تیم وارد دروازه حریف کرد.

برای بازی های بعدی قدرتمندتر می‌شویم 

تیم خانه صنعت کرمانشاه هم که تا دوسال پیش با عنوان تیم پلیمر در لیگ دسته اول فوتسال حضور داشت، در اولین دیدار خود در رقابت های امسال برابر تیم شهدای چوار65 ایلام تن به شکستی خارج از خانه داد.

فرهاد مرزی مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه نیز در خصوص بازی امروز(پنجشنبه) تیمش برابر حریف ایلامی گفت: باتوجه به اینکه قرار بود امتیاز تیم پلیمر به خارج از استان واگذار شود، با در اختیار گرفتن امتیاز آن مانع از آن شدیم این فرصت برای مردم استان از دست برود.

وی تصریح کرد: حدود یک هفته قبل از شروع رقابت های لیگ بود که امتیاز را گرفتیم و همین موضوع باعث شد تا خیلی دیر تیم را ببندیم و عملا فرصتی برای تمرینات بازیکنانمان نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه افزود: با این وجود در برابر حریف ایلامی بازی خوبی داشتیم و حتی در نیمه دوم هم شایستگی آن را داشتیم پیروز این میدان باشیم که بخاطر اشتباهات فردی بازیکنان این موضوع اتفاق نیفتاد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا برای ادامه لیگ تیم ما قدرتمندتر خواهد شد و با برنامه ریزی، تمرینات منسجم و افزودن نفرات جدید استخوان بندی تیم را محکم خواهیم کرد.

مرزی متذکر شد: از بازیکنانی که سابقا در این تیم بازی می کردند چند نفر به تیم شاهین پیوسته اند و چند بازیکن هم کنار کشیده اند، برای همین تنها حدود چهار نفر از بازیکنان قبل را داریم، اما در تلاشیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

گل های تیم خانه صنعت کرمانشاه را محمدامین چراغی و میلاد نجفی به ثمر رساندند.

در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور 27 تیم در قالب چهار گروه حضور دارند که تیم خانه صنعت کرمانشاه در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهدای چوار65 ایلام، شهدای ستاری قرچک، فولاد هرمزگان و فولاد زرند هرمزگان هم گروه است.

تیم شاهین کرمانشاه هم در گروه سوم این رقابت ها با تیم های سفیر گفتمان تهران، ایرالکو اراک، اسپیناس زنجان، آیندگان بندرعباس و مبل کریمی البرز هم گروه شده است.

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha