• سه‌شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99112821321

مسئول بسیج سازندگی فارس:

حرکت‌های فناوری جهادی عرصه تربیت جوان انقلابی است

حرکت‌های فناوری جهادی عرصه تربیت جوان انقلابی است

ایسنا/فارس مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جهاد یک حرکت جوشیده از اعتقاد، باور قلبی، ایمان و به کارگیری تواناییهاست است، گفت: حرکتها و اردو های جهادی فناوری عرصه تربیت جوان مومن و انقلابی است.

سرهنگ اسماعیل قزل سفلی، در آئین تجلیل از جهادگران گروه های جهادی شهرستان گراش که به همت گروه جهادی عمار برگزار شد، گفت: در چهارچوب حرکت های جهادی باید جایگاه درست این حرکت ها راشناخت، مسیر پیشرفت را ترسیم نمود، به ابزار مناسب مجهز شد و با قدرت و قوت در شان این حرکت به راه افتاد.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج سازندگی قزل سفلی با بیان این که آنچه انقلاب به ما یاد داد، فرهنگ جهادی بود، اضافه کرد: ابزار مناسب حرکت های جهادی عشق، ایمان، بصیرت، مجاهدت و همت است و قرآن، ائمه و امامین انقلاب اسلامی چراغ های روشن این مسیر هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جهاد یک حرکت جوشیده از اعتقاد، باور قلبی، ایمان و بکارگیری توانایی ها است ، اظهار داشت: حرکت های جهادی و اردو های جهادی فناوری عرصه تربیت جوان مومن و انقلابی است.

قزل سفلی با برشمردن انتظارات از حرکت های جهادی با توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: گفتمان سازی حرکت های جهادی باعث ایجاد بستر حضور جوانان در این عرصه ها می شود و این بستر باید با گسترش کمی و کیفی و تخصصی گروه های جهادی محقق شود.

وی گفت: ثبات در راه، رعایت اخلاص، اخلاق نیکو، عطر ایمان از ویژگی های جهادگرانی است که به مردم عشق می ورزند، مردم دار و محروم نواز هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha