• دوشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99112720138
  • خبرنگار : 30450

معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان:

توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب

توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته های حمایتی میان خانواده های زندانیان نیازمند به مناسبت ماه رجب خبر داد.

"جعفر فراست" با بیان این که یکی از اهداف این معاونت علاوه بر رسیدگی به امور زندانیان در چارچوب قوانین و بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه می باشد، افزود: در سال جاری دادگستری استان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه و با حمایت رئیس کل دادگستری استان دکتر نگین تاجی، اقدام به تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان بی بضاعت و نیازمند کمک نمودیم.
وی تصریح کرد: این صندوق با همکاری اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و انجمن حمایت از زندانیان، خانواده های بی بضاعت و نیازمند شناسایی و هر ماه به تعدادی از این خانواده ها، بسته های معیشتی و حمایتی داده می شود.
معاون حقوق شهروندی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که خانواده های زندانیان در معرض خطر جدی آسیب ها و انحراف های اجتماعی قرار دارند اظهار کرد: متولیان پیشگیری از وقوع جرم و انحراف می بایست، با اتخاذ تدابیر و روش های لازم و اهداف پیشگیری های ثانویه، جهت جلو گیری از آسیب و انحراف این قشر آسیب پذیر را، محقق سازند که یکی از اقدامات دادگستری استان در این راستا تشکیل صندوق حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند بوده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، فراست تاکید کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب این صندوق البسه ی مورد نیاز تعدادی از فرزندان مددجویان نیازمند را خریداری و با حفظ کرامت و شئون اسلامی در اختیار آنان قرار داده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha