• جمعه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99111712756
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته نهم لیگ برتر فوتسال آقایان؛

برتری مس مقابل بازارهای کوثر در اصفهان/ گیتی پسندیها ۳ امتیاز شیرین از قم گرفتند

برتری مس مقابل بازارهای کوثر در اصفهان/ گیتی پسندیها ۳ امتیاز شیرین از قم گرفتند

ایسنا/اصفهان هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور امروز با شکست بازارهای روز کوثر اصفهان مقابل مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی و پیروزی شیرین و حساس گیتی پسند مقابل فردوس قم به دست آورد.

از هفته نهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور امروز (جمعه_ ۱۷ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ به طور همزمان رقابت ۱۲ تیم در دو گروه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، در گروه دوم تیم بازارهای روز کوثر اصفهان که اولین تجربه خود را در لیگ برتر امتحان می کند میزبان تیم پرمهره و مدافع عنوان قهرمانی یعنی مس سونگون ورزقان بود که در پایان با نتیجه ۵ بر۳ شکست خورد.

اسامی تیم مس سونگون:

علیرضا صمیمی، مرتضی نصیری، فرهاد فهیم، بابک نصیری، مسلم اولادقباد، علیرضا عسگری، محمدحسین درخشانی، سالارآقاپور، حمزه کدخدایی، محمدزارعی، مهدی دهقان نژاد و محمد حاجی زاده

سرمربی: احمد باغبانباشی

اسامی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان:

محمد نویدبخش، امید سیف اصفهانی، مسعود فلاحی، مسعود گیاهچی، احسان جزینی، احمدرضا نظری، ابراهیم حسینی، کامبیز گمرکی، محسن سادات تبار، رشید قلی پور، محمدرضا رحمان نیا و مهدی کاظمی.

سرمربی: سعید رستمی

شاگردان رستمی در این دیدار توسط ابراهیم حسینی، کامبیز گمرکی و رشید قلی پور به گل رسیدند و در مقابل محمد درخشانی، فرهاد فخیم، سالارآقاپور، حمزه کدخدایی و مهدی دهقان نژاد برای مس گلزنی کردند.

در همین گروه تیم فرش آراء مشهد ۳ بر صفر ملی حفاری را شکست داد، سن ایچ ساوه با همین نتیجه مهمانش ایمان شیراز را مغلوب کرد و راگا نیز استراحت داشت.

در گروه اول نیز گیتی پسند اصفهان دیگر نماینده اصفهان و از مدعیان قهرمانی این فصل در قم با گل های سعید احمدعباسی، محمدرضا سنگ سفیدی و علی اصغر حسن زاده با نتیجه ۳ بر۲ فردوس قم را شکست دادند. منصوری قرچک و اهوارا بهبهان نیز به تساوی ۲ بر۲ رضایت دادند و مقاومت البرز ۵ بر۴ شهروند ساری را مغلوب خود کرد و کراپ الوند نیز استراحت داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha