• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99111107477
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

اجرای الزامات قانونی در استفاده از معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است

اجرای الزامات قانونی در استفاده از معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای الزامات قانونی در بکارگیری از قهرمانان معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است، اظهار کرد: امیدوارم هرکسی در زمره توانایی خود در کنار جامعه معلولین باشیم و حتما اثرات آن را در زندگی خود مشاهده خواهیم کرد. 

احمد مرادی صبح امروز(۱۱ بهمن ماه) در آئین تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و حامیان ورزش های جانبازان و معلولین استان هرمزگان، افزود: انسان اگر بخواهد می تواند تمامی محدودیت ها را از سد راه بردارد و این عزم باید در انسان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه همه باید از کامجو، دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان هرمزگان تقدیر کنیم که زندگی خود را وقف این هیئت کرده است، اظهار کرد: از سال ۱۳۸۵ با این هیئت همکاری نزدیک دارم و از سال ۱۳۹۰ رئیس هیئت شدم و از زمانی که این مسئولیت را قبول کردم زندگی ام متحول شد و این دگرگونی را هر لحظه لمس می کنم.

مرادی با اشاره به اینکه جانبازان و معلولین استان هرمزگان سه تا پنج درصد جامعه هرمزگان را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: ۳۸ هزار نفر در هرمزگان عضو این جامعه هستند و باید با برنامه ریزی ساماندهی مناسب شود.

وی با بیان اینکه زمانی که هیئت را تحویل گرفتیم تعداد کمی افراد از این جامعه به سمت ورزش آمده بودند، عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب این تعداد ۵۰۰ نفر رسیده است اما بازهم این تعداد قابل قبول نیست و باید با ایجاد زیرساخت ها ورزش جانبازان و معلولین را در سراسر هرمزگان فعال کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سالن میناب را پس از ده سال مشکل توانستیم بهره برداری کنیم تا شاهد رسد چشمگیر ورزش جانبازان و معلولین در میناب باشیم، اضافه کرد: ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده باید به ورزش تعلق بگیرد که بخشی از آن ورزش جانبازان و معلولین است که تاکنون هیچ سهمی تعلق نگرفته است.

وی ادامه داد: باید از حامیانی که همواره کنار ما بوده و در این راه پشتیبان جامعه معلولین بوده اند باید تقدیر کنیم.

مرادی با بیان اینکه دو وعده وزیر ورزش و جوانان استان به استانداران و شورای عالی استان ها به شوراهای شهر سراسر کشور در خصوص ساماندهی ورزش جانبازان و معلولین در هرمزگان عملی نشده است، تصریح کرد: چرا باید هرمزگان در بحث مناسب سازی شهری برای معلولین از کشور عقب باشد و یا در بحث اشتغال آن ها با مشکل مواجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای الزامات قانونی در بکارگیری از قهرمانان معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است، اظهار کرد: امیدوارم هرکسی در زمره توانایی خود در کنار جامعه معلولین باشیم و حتما اثرات آن را در زندگی خود مشاهده خواهیم کرد. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه تمامی هیئت های ورزشی تک رشته ای هستند اما هیئت جانبازان و معلولین شامل ۱۵ رشته ورزشی است، عنوان کرد: معلولین نشان داده اند که با کمی توجه می توانند افتخاراتی در میادین بین المللی رقم بزنند که شاید هرمزگان در دیگر رشته ها نتواند و با پشتکار و عدم دلسردی به طور حتم شاهد رشد ورزش جانبازان و معلولین در هرمزگان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha