• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403040604072
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشند 

کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشند 

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان به تمامی اعضاء ستاد  انتخابات تأکید داشت فرمایشات مقام معظم رهبری، دستورالعمل ما بعنوان برگزارکننده انتخابات است و ما کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشیم.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز چهارشنبه ۶تیرماه، در نشست ستاد انتخابات استان گفت: امروز همه مردم چه در روستاها چه در شهرها از برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند و در دولت سیزدهم باتوجه به اعتقادات و دقتی که رییس‌جمهور شهید داشتند جهشی در تمامی حوزه‌ها اتفاق افتاده بویژه در تکمیل پروژه‌ها و عملیات‌هایی که دهه‌ها معطل و متوقف مانده بود.

استاندار هرمزگان مؤلفه صیانت از رأی مردم را شاخصی مهم برشمرد و خطاب به فرمانداران و اعضاء ستاد تأکید داشت: باید در تمام حوزه‌ها نسبت به دوره قبلی انتخابات، نظارت دقیق‌تر و جدی‌تری داشته باشید؛ فرمایشات مقام معظم رهبری دستورالعمل ما به‌عنوان برگزارکننده انتخابات است و ما کارگزاران دولت شهیدجمهور، در صیانت از رأی مردم باید امانتدارترین باشیم.

دوستی به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات معظم له، اشاره داشت و افزود: اعتقاد رییس جمهور شهید در تمامی امور عمل به فرمایشات ولی فقیه بود و همواره به کارگزاران نیز تأکید داشتند و اکنون مسیر برای همه مشخص شده است.

نماینده عالی دولت درهرمزگان، عدم دخالت در فرآیندهای انتخابات و حرکت براساس راهبردها ابلاغی را محورهای مهم در برگزاری انتخابات پیش‌رو دانسته و ادامه داد: استان در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری بوده بویژه در روستاها و جزایر بطوریکه در ابتدای دولت فقط یک سایت G5  داشتیم و الان ۶۷ سایت داریم و تمام جزایر به فیبر نوری دریایی مجهز شدند که این میزان جهش در ارتباطات  فرآیند انتخابات را  تسهیل کرده است. 
 
به گزارش ایسنا، در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان، کمیته‌های مختلف و فرمانداران به ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان پرداختند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha