• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99110906668
  • خبرنگار : 50182

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه "موتوری" و "خودرویی" است

راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه "موتوری" و "خودرویی" است

ایسنا/کرمانشاه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان گفت: درهمین راستا راهپیمایی 22 بهمن امسال بصورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

عباس سروری در جلسه امروز (9 بهمن) شورای اداری استان کرمانشاه با تبریک ایام دهه فجر از تدارک اجرای بیش از چندین هزار برنامه در این ایام در سطح استان خبر داد و افزود: اجرای این برنامه ها از 12 بهمن ماه از سوی دستگاه های مختلف اجرایی کلید می خورد.

وی تاکید کرد: شیوه اجرای تمام برنامه های دهه فجر تابع دستورات ستاد کرونای استان است و رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای تمامی برنامه های الزامی است.

وی برنامه و سیاست های گام دوم انقلاب و نیز شعار سال با عنوان "جهش تولید" را محور برنامه های امسال دهه فجر عنوان کرد و افزود: این دو محور اصلی باید در تمام برنامه، گزارشات و آمارها و نمایشگاه ها و ... در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

سروری در تشریح برخی برنامه های این ایام از اجرای رژه موتورسواران با حضور نیروهای مسلح  با مسئولیت ارتش در روز 12 بهمن ماه خبر داد وافزود: این رژه از میدان فرودگاه تا مزار شهدا برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را دیگر برنامه ویژه این ایام در روز 12 بهمن عنوان کرد و افزود: این مراسم ساعت 9 صبح در مزار شهدا برگزار شده و سخنران نیز استاندار کرمانشاه خواهد بود.

سروری از برگزاری همایشی کشوری با موضوع کارگری در روز 13 بهمن خبر داد وافزود: در روز 15 بهمن ماه نیز که همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و امام راحل است ویژه برنامه هایی از سوی کمیته بانوان و بسیج در نظر گرفته شده است.

وی تجلیل از پیشکسوتان انقلاب، آزادی زندانیان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ویزیت رایگان بیماران نیازمند، کمک های مومنانه و برگزاری رزمایش بیت المقدس از سوی سپاه در روز 21 بهمن را از جمله دیگر برنامه های در نظرگرفته شده برای ایام فجر امسال عنوان کرد.

سروری اشاره ای همه به نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن داشت و افزود: این راهپیمایی بصورت موتوری و خودرویی بوده که در جلسات آتی در خصوص شیوه برگزاری آن تصمیم گیری خواهد شد که بصورت یک برنامه ویژه بتواند شکوه و عظمت انقلاب در چهل و دومین سال پیروزی آن را نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های امسال دهه فجر عمدتا مسجد محور و محله محور با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی است.

سروری همچنین از نورافشانی آسمان کرمانشاه در چند نقطه در شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha