• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99110906403
  • خبرنگار : 71552

اسکندریون: برای انتخابی المپیک واترپلو منتظر خبر فینا هستیم/ استخر ۹ دی بازگشایی می‌شود

اسکندریون: برای انتخابی المپیک واترپلو منتظر خبر فینا هستیم/ استخر ۹ دی بازگشایی می‌شود

دبیر فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو گفت: برای مسابقه انتخابی المپیک میان ما و قزاقستان هنوز رسما از سوی فینا چیزی به ما اعلام نشده است.

حمید اسکندریون در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انتخاب قزاقستان به عنوان نماینده واترپلوی آسیا برای المپیک ۲۰۲۰ بدون برگزاری مسابقه انتخابی اظهار کرد: هنوز رسما چنین چیزی را اعلام نکرده‌اند. فدراسیون هنوز در حال رایزنی است. در اروپا مسابقات انتخابی در حال برگزار شدن است. مسابقات انتخابی بانوان به اتمام رسید و قرار است مسابقات مردان شروع شود.

وی در خصوص معرفی پرچم قزاقستان در کنار دیگر کشورهای حاضر در المپیک گفت: هنوز رسمی چیزی به ما اعلام نشده است. ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و هنوز منتظر خبر فینا هستیم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: طبق قانون باید دو تیم از آسیا بروند. قرار بود انتخابی بین دو تیم اول برگزار شود که در حقیقت دو تیم اول ژاپن و قزاقستان بودند. ژاپن که میزبان است ما اعتراض کردیم که انتخابی بین ایران و قزاقستان انجام شود. فینا بررسی کرده ولی هنوز جواب مثبتی به ما نداده است. ممکن است قبول نکنند. ما از کنفدراسیون آسیا پیگیری کردیم ولی هنوز در حقیقت قبول نکرده‌اند. می‌توان گفت فعلا قزاقستان معرفی شده ولی ما اعتراض کردیم تا مورد بررسی قرار بگیرد و انتخابی برگزار شود.

وی در خصوص بازگشایی استخرها از این هفته نیز گفت: خوشبختانه طبق پروتکل ونامه ای که فدراسیون پزشکی برای ما ارسال کرده به استان‌ها اعلام کردیم و استخرهای استان‌ها به نوبت بازگشایی خواهند شد. ما هم استخر ۹ دی را آماده می‌کنیم تا به امید خدا بازگشایی شود.

اسکندریون در پاسخ به این سوال که آیا همه استخرها بازگشایی خواهند شد؟ گفت: استانی است، ممکن است برخی استان‌ها هم بازگشایی نشوند اما در حال حاضر استان فارس، زنجان و چند استان دیگر مجوز گرفته‌اند و از شنبه به امید خدا بازگشایی خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha