• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 99110805581
  • خبرنگار : 30165

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد مطرح کرد

تاکید بر لزوم راه‌اندازی مجلات علمی معتبر و اثربخش کردن یافته‌های پژوهشی

تاکید بر لزوم راه‌اندازی مجلات علمی معتبر و اثربخش کردن یافته‌های پژوهشی

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد بر لزوم راه‌اندازی مجلات علمی معتبر و اثر بخش کردن یافته‌های علمی و پژوهشی از سوی اعضای هیأت علمی این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش ایسنا،  حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه؛ در جلسه شورای ادارای دانشگاه آزاد استان هرمزگان با تأکید بر نقش رؤسای واحدها در پیشبرد اهداف دانشگاه، گفت: رؤسای واحدها و شورای تخصصی به عنوان بازوی راهبردی سازمان مرکزی باید با تبیین برنامه های دانشگاه آزاد و هدف گذاری در حرکت های رو به رشد خود با شناسایی فرصت ها و تهدیدهای هر منطقه از فرصت ها استفاده بهینه کنند و چالش ها و تهدیدات را نیز با به کار گرفتن استراتژی های مدیریتی درست، به فرصت تبدیل کنند.

وی با تأکید بر لزوم حضور اعضاء هیأت علمی در دوران کرونا برای پاسخگویی به سؤالات تحقیقی و پژوهشی دانشجویان و جلوگیری از رکود فعالیت های علمی، افزود: اعضای هیأت علمی باید به عنوان مغز متفکر و برنامه‌ریز در دانشگاه حضور فعال و پویا داشته و با ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی، مسیر پیش رو را هدف گذاری کنند.

وی نخبه پروری و ارج نهادن به استعدادهای جوانان هوشمند و با استعداد را بسیارمهم دانست و بر ضرورت تقویت کرسی های علمی تخصصی و نظریه پردازی به عنوان یکی از ارکان مهم ارتقاء، پیشرفت و رشدعلمی تأکید کرد و گفت: یکی از وظایف خطیر اعضاء هیات علمی راه اندازی مجلات علمی معتبر، کرسی های نظریه پردازی، حرکت بر محور تمدن سازی نوین اسلامی و تولید محتوا و اثر بخش کردن یافته های علمی و پژوهشی است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، همچنین کلینیک حقوقی واحد هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و جمعی از دانشگاهیان افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha