• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110805401
  • خبرنگار : 50093

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی:

قهرمانان ورزش خراسان رضوی در شرکت‌های خصوصی استخدام می‌شوند

قهرمانان ورزش خراسان رضوی در شرکت‌های خصوصی استخدام می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی از تصویب مصوبه‌ای جهت استخدام قهرمانان رشته‌های ورزشی در شرکت‌ها و کارخانه‌جات خصوصی خبرداد.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: قهرمانان زمانی که باید دنبال شغل باشند، تمام انرژی خود را صرف افتخار آفرینی برای کشور می‌کنند. در این راه سختی‌ها و مصدومیت‌های زیادی را تحمل می‌کنند و دوران اوج جوانی را در میادین ورزشی می‌گذرانند. اگر این وقت را برای استخدام و پیدا کردن شغلی مناسب صرف می‌کردند، می توانستند به یک شغل دائمی دست یابند. این وظیفه مسئولین است که به پاس افتخارآفرینی، شرایطی برای استخدام قهرمانان ایجاد شود. علاقه داریم قهرمانان در توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی سرمایه‌گذاری کنند چرا که از این طریق می‌توانیم به آنان کمک بیشتری کنیم.

وی در خصوص مصوبه استخدام قهرمانان ورزشی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در جلسه شورای ورزش استان پیشنهادی مطرح شد مبنی بر این که برخی از قهرمانان که شرایط مناسبی برای اشتغال دارند به شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی از طریق استانداری معرفی شوند. با هیات‌های ورزشی خراسان رضوی مکاتبه کرده‌ایم که اسامی افراد واجد شرایط را به ما اعلام کنند.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: عده‌ای دیگر از قهرمانان واجد شرایط استخدام رسمی هستند و در مصوبه مجلس برای قهرمانان المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی قرار می گیرند. قهرمانانی که شامل این دستورالعمل می‌شوند، توسط فدراسیون و هیات مربوطه به ما معرفی می‌شوند تا فرایند استخدام رسمی آنان را پیگیری کنیم.  

فتاحی یادآور شد: در مصوبه شورای ورزش خراسان رضوی محدودیتی برای استخدام قهرمانان خراسانی قائل نشدیم. اولویت بر اساس کسب مقام‌های بین‌المللی و کشوری توسط ورزشکاران و ظرفیتی است که شرکت‌های خصوصی به ما اعلام می‌کنند.

وی گفت: جهت استخدام قهرمانان نیاز به همکاری و پیگیری معاونت امور اقتصادی استانداری داریم؛ چرا که مکاتبات فرایند استخدام ورزشکاران از طریق استانداری با کارخانجات و شرکت‌های خصوصی انجام می‌شود. ضوابط استخدامی شرکت‌های دولتی متفاوت است و این مصوبه فقط مختص شرکت‌های خصوصی است، اما این موضوع و این مصوبه در چارچوب قوانین مجلس تنظیم شده است و قهرمانان فقط از طریق هیات‌ها و فدراسیون‌های ورزشی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha