• جمعه / ۲۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99102619594
  • منبع : نمایندگی همدان

موسوی اصفهانی تقاضا کرد

افرادی که در مسئله نظارت بر قیمت‌ها کوتاهی کردند، محاکمه شوند

افرادی که در مسئله نظارت بر قیمت‌ها کوتاهی کردند، محاکمه شوند

ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت: ما تقاضای محاکمه افرادی که در مسئله نظارت بر قیمت‌ها کوتاهی کردند را داریم چراکه باید علت‌ها و ریشه‌ها بررسی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی موسوی اصفهانی در نماز جمعه این هفته شهر همدان، افزود: چرا باید نظارت‌ها به حدی برسد که اجناس را هر قیمتی بخواهند به مردم می‌دهند؟ مسئولان نظارت معیشتی باید به داد مردم برسند چراکه در ایام شیوع کرونا درآمدها کم شده و حتی به صفر رسیده است. 

موسوی اصفهانی با بیان اینکه افراد نظارتی برای چه چیزی حقوق می‌گیرند؟ اظهار کرد: ما می‌خواهیم نسبت به این مسئله رسیدگی شود و دادستان پیگیر حقوق مردم باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: زندگی ائمه باید اسوه و سرمشق زندگی ما باشد و برگزاری جلسات عزاداری ایام وفات حضرت زهرا(س) با جمعیت کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود چراکه این جلسات اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه موقت همدان اضافه کرد: تبیین اهداف حضرت زهرا(س) خیلی مهم است و استقامت ایشان و بقیه اهل بیت(ع) استکبارستیزی را به ما درس می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید از کادر پزشکی که در ساخت واکسن کرونا مشارکت داشتند، تجلیل کرد، ادامه داد: آمریکا و صهیونیسم می‌خواهند ما از نظر علمی پیشرفت نکنیم که وابستگی به آنها قطع شود اما مسئولان وظیفه دارند کمک کنند تا به خودکفایی برسیم همانطور که از پیروزی انقلاب تا الان پیشرفت چشمگیری داشتیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ایام شهادت فدائیان اسلام بیان کرد: روحانیون در تمام صحنه‌های انقلاب پیش‌قدم بودند و فداییان برای اسلام سینه سپر کردند و اعدام شدند.

وی ادامه داد: در جریان ملی کردن صنعت نفت روحانیت قیام کرد، در جریان انقلاب مشروطه و پیروزی انقلاب نیز روحانیون پیش‌قدم شدند البته مردم نیز وقتی می‌بینند روحانیون پیشقدم هستند به صحنه می‌آیند. در جریان شیوع کرونا نیز یکی از گروه‌های داوطلب در بیمارستان‌ها طلبه‌ها بودند.

مدیر حوزه های علمیه همدان با تقدیر و تشکر از اقدامات مجلس انقلابی در مواجهه با برجام، گفت: مصوبه مجلس در عکس العمل به برجام را تایید می‌کنیم و از نمایندگان می‌خواهیم در مابقی مسائل نیز انقلاب عمل کنند.

خطیب نماز جمعه این هفته همدان در واکنش به اتعاقات اخیر ایالات متحده، اظهار کرد: برخی افراد فکر می‌کنند اگر شیوه غربی‌ها را پیش بگیریم همه مشکلات حل می‌شود اما الان ببینند در کاخ سفید چه برنامه سختی دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما راه مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) که همان اسلام ناب محمدی است را ادامه می دهیم و مردم بدانند حساب برخی دولتمردان از سیاست‌های مقام معظم رهبری جداست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha