• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040804986
  • خبرنگار : 50237

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

امام جمعه همدان: ‌مردم برای امنیت و سرافرازی کشور در انتخابات شرکت کنند

امام جمعه همدان: ‌مردم برای امنیت و سرافرازی کشور در انتخابات شرکت کنند

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید براینکه عدم مشارکت تامین کننده منافع دشمنان است، گفت: مردم برای امنیت و سرافرازی کشور بهتر است در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی موثقی جمعه ۸ تیرماه در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی، اظهار کرد: صبح امروز تعبیر مقام معظم رهبری این بود که این انتخابات کلیدواژه آبرو و عزت کشور است و دشمن در سال‌های اخیر دائما در تلاش است میزان مشارکت کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: سوال جدی که ایجاد می‌شود این است، کسانی که دشمنی واقعی با این کشور دارند و برای تحریم بیشتر کشور تلاش کردند، نامه نوشتند و در کنگره آمریکا رفت و آمد داشتند تا کشور بیشتر تحریم شود و از کلیدواژه‌های منفی در کشور استفاده می‌کنند چرا تمام تلاش آنها برای کاهش مشارکت است و کاهش مشارکت برای آنها چه سودی دارد؟

وی با بیان اینکه عدم مشارکت تامین کننده منافع دشمنان است، افزود: مردم برای امنیت و سرافرازی کشور بهتر است در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تفکرات، گفتمان و سلیقه‌های مختلف حضور داشتند، بیان کرد: رویه‌های نامزدهای ریاست جمهوری متفاوت بوده اما اصل مسیر یکی است. در زمینه‌های مدیریتی اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد و مدیریت اجتماعی با وجود سلیقه‌های مختلف اجرایی تلاطم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات کمک می‌کند رویه‌ای در کشور حاکم شود که به سلیقه و تفکرات آنها نزدیک است، اضافه کرد: امیدواریم در پایان روز شاهد حماسه‌ای بزرگ از سمت مردم باشیم و نتیجه انتخابات هرچه باشد، فرد منتخب رئیس جمهور همه است.

وی تصریح کرد: اکنون نتیجه نهایی مشخص نیست و مردم تعیین می‌کنند که فرد منتخب چه کسی است و از صندوق‌ها بیرون می‌آید.

شعبانی موثقی با بیان اینکه تا امروز وقت وعده دادن نامزدهای ریاست جمهوری بوده و از فردا وقت عمل کردن است، تاکید کرد: از فردا وقت راستی آزمایی و تلاش برای تحقق وعده‌هاست و فرد منتخب باید خادم مردم بوده و سلوک شهید رئیسی را داشته و رئیس جمهور منتخب از فردا متواضع‌تر باشد و اگر امروز مردمی بود از فردا مردمی‌تر و خادم‌تر و اخلاق محورتر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha