• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99100805724
  • خبرنگار : 71567

شرایط انتخابات شورای صنفی دانشجویان علامه اعلام شد/آغاز ثبت نام از امروز

شرایط انتخابات شورای صنفی دانشجویان علامه اعلام شد/آغاز ثبت نام از امروز

معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه را اعلام شد.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، به منظور ایجاد بستری مناسب جهت تقویت زمینه‌های مشارکت، همفکری و همکاری دانشجویان در امور صنفی دانشجویی، شرایط انتخابات شورای صنفی دانشجویان در سال ۱۳۹۹ را برگزار می کند.

بر این اساس دانشجویان می‌توانند ضمن مطالعه دقیق آیین نامه و شیوه نامه انتخابات شورای صنفی دانشجویان، جهت اعلام کاندیداتوری و ثبت نام در انتخابات  به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه به نشانی(stu.atu.ac.ir) مراجعه و گزینه ثبت نام کاندیداتوری و تکمیل فرم در نهایت گزینه ارسال فرم ثبت نام خود در این انتخابات را انجام دهند.

ثبت نام اولیه داوطلبان در انتخابات شورای صنفی دانشجویان در سطح دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها دانشگاه علامه طباطبایی از امروز ۸ دی ماه آغاز می شود و تا دهم این ماه ادامه دارد.

پس از ثبت نام داوطلبان در انتخابات فوق از ۱۳ تا ۱۵ دی ماه به مدت سه روز از معاونت آموزش و شورای انضباطی جهت بررسی شرایط داوطلبی استعلام داوطلبان صورت می گیرد.

انتخابات فوق، روز  ۲۴ دی ماه برگزار می شود، کاندیداها تا ۱۷ دی ماه می توانند اعتراض خود به نتایج انتخابات را اعلام کنند. نتایج انتخابات ۲۷ دی اعلام می شود.

داوطلبان ۲۹ دی ماه می توانند درخواست تجدید نظر در نتایج انتخابات دانشگاه علامه طباطبایی را داشته باشند و روز سی ام این ماه نیز رسیدگی به درخواست تجدید نظر در نتایج انتخابات صورت می گیرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی؛ نتایج نهایی انتخابات فوق پس از رسیدگی به درخواست تجدید نظر در نتایج، اول اسفند ماه اعلام می شود و منتخبین می توانند از همان روز فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha