• چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99100302600
  • خبرنگار : 50044

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تاکید کرد

ضرورت بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی

ضرورت بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی

ایسنا/گیلان نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی، گفت: دشمن نخستین جامعه هدف خود را از جوانان برگزیده و باید به آنها در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی بها داده شود.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با تبریک این ایام، اظهار کرد: این جلسه به منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی با قدردانی از آحاد ملت ایران در مقابله و کنترل ویروس کرونا، افزود: همه گروه ها برای مهار ویروس کرونا وارد میدان شدند؛ بنابراین ملت ایران در کنترل این بیماری می توانند برای همه دنیا مثال زدنی باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ویروس کرونا، سیل، تحریم و ضعف بعضی از مدیران با درایت مقام معظم رهبری و مردم مدیریت شد، تصریح کرد: در عصر حاضر قدرت های بزرگ در کنار این بیماری رو به افول هستند.

آیت الله فلاحتی به درایت مقام معظم رهبری در تبدیل بحران ها به ظرفیت ها اشاره کرد و گفت: ملت ایران همیشه تهدیدها را تبدیل به ظرفیت می کند. از نگاه توحیدی، اسلامی و قرآنی ماموریت داریم که متذکر ارزش های الهی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، ایام الله را مایه عزت دنیا و آخرت مردم دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی مشحون و مملو از شعار الهی است. همه بدانند و بدانیم خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند که توجه به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در برگزاری مناسبت های مختلف ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه مردم در اجرای مناسبت ها و برنامه های انقلاب اسلامی حضور میدانی دارند، اظهار کرد: حضور متولیان به صورت ستادی است که باید عرصه را برای حضور پر رنگ تر مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی آماده کنند.

امام جمعه رشت، از صداوسیما به عنوان جایگاه رصد ارزش های انقلاب اسلامی، یاد کرد و گفت:  همه نگاه ها در پوشش مناسبت های انقلاب اسلامی به رسانه ها به ویژه رسانه ملی بوده؛ بنابراین تولید برنامه های فاخر مورد انتظار مردم است.

فلاحتی با تأکید بر بها دادن به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی، افزود: دشمن نخستین جامعه هدف خود را از جوانان برگزیده و باید به جوانان در برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی بها داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، همچنین خواستار بها دادن به پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: پیشکسوتان انقلاب و جنگ، آزادگان و ایثاگران به ویژه در رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرند. اختلاف سلیقه سیاسی برای ملت ملاک نیست، مردم انقلاب، نظام، رهبری و ارزش ها را می خواهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha