• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041510289
  • خبرنگار : 50042

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

مشارکت در انتخابات مقدمه ای برای نقش‌آفرینی مردم در آینده کشور

مشارکت در انتخابات مقدمه ای برای نقش‌آفرینی مردم در آینده کشور

ایسنا/گیلان رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه این فرصت مقدمه ای برای نقش‌آفرینی بانشاط مردم در آینده کشور است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم، پایه و محور قدرت نظام اسلامی ماست.

سیدهاشم حسینی آغوزبنی امروز، ۱۵ تیرماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم، پایه و محور قدرت نظام اسلامی ماست و مردم با اعتقاد به حفظ و اقتدار نظام و دستاورد خون شهدا در انتخابات شرکت می کنند و طبق شواهد در مرحله دوم انتخابات این حضور پرشور، قانونمند و بانشاط خواهد بود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه این فرصت مقدمه ای برای نقش آفرینی بانشاط مردم در آینده کشور است، افزود: اینک دولت انقلابی سیزدهم با فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات، زمینه خلق حماسه سیاسی دیگر و نهادینه کردن روحیه نشاط اجتماعی را در جامعه فراهم کرده و این حضور مُهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که دارای استقلالی همه‌جانبه بوده و مردم هستند برای آینده خود تصمیم می‌گیرند، تصریح کرد: به کوری چشم بدخواهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم این جمعه ۱۵ تیرماه هم مانند انتخابات گذشته صرف نظر از اختلاف نظرها و تعدد آرا در میان کارشکنی های معاندان داخلی و خارجی حضور پرشور دارند.

حسینی گفت: بر اساس مصوبه کمیته اطلاع‌رسانی استان زمینه حضور فعال خبرنگاران و عکاسان خبری و فیلمبرداران برای ضبط تصاویر این حضور و مشارکت گسترده همچون انتخابات قبل فراهم شده و امید است جلوه‌های ماندگار و برجسته این انتخابات به تصویر کشیده شود.

وی تاکید کرد: رسانه ها و فعالان فضای مجازی دقت داشته باشند که تا قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور و تایید آن توسط شورای نگهبان، هرگونه اقدام رسانه‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی و القاء پیروزی زودهنگام یک نامزد گردد تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

سرپرست حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان، توجه به هشدار دادستان کل کشور را بسیار با اهمیت خواند و گفت: چهره‌های سیاسی، ستادهای انتخاباتی و رسانه‌ها تا پایان فرآیند انتخابات مطابق قانون از اظهار نظرهای بی‌مبنا و اخبار غیرمستند و غیررسمی و زودهنگام در زمینه نتایج انتخابات خودداری کنند تا شیرینی این مشارکت در کام ملت ما ماندگار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha