• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041510338
  • خبرنگار : 50040

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

رئیس کل دادگستری استان: تاکنون گزارش سوء از انتخابات گیلان نداشتیم

رئیس کل دادگستری استان: تاکنون گزارش سوء از انتخابات گیلان نداشتیم

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: شور و نشاط و هیجان مثبت مردم برای مشارکت در انتخابات روند صعودی دارد و تاکنون گزارشی سوء که سلامت انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، دریافت نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، ۱۵ تیرماه در حاشیه شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق در یکی از شعب شهرستان رودبار، ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات شامل هیئت های اجرایی و نظارتی و نیروهای امنیتی و بازرسی، اظهار کرد: شاهد مشارکت رو به بالا نسبت به انتخابات جمعه پیشین هستیم.

وی با اشاره به حضور همکاران قضایی در کنار هیئت های اجرایی جهت نظارت بر فرایند انتخابات از لحظات اولیه اخذ رای، افزود: شور و نشاط و هیجان مثبت مردم برای مشارکت در انتخابات روند صعودی دارد و تاکنون گزارشی سوء که سلامت انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد، دریافت نکردیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه همکاران قضایی به صورت جدی و موثر در سطح استان حضور دارند و فرایند اخذ رای و موضوعات مرتبط را رصد می کنند، گفت: تلاش ما بر پیشگیری بوده و لذا اجازه نمی دهیم که در امر انتخابات اخلال ایجاد شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری یک انتخابات سالم همانند هفته گذشته، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و هوشمندی مردم شاهد افزایش مشارکت نسبت به دور اول هستیم و خوشبختانه تاکنون هیچگونه پرونده ای تشکیل نشده است.

وی خروجی انتخابات را رضایتمندی رهبر انقلاب و اقتدار نظام و عزت اسلام دانست و عنوان کرد: انتخابات دستاوردهای بیشماری دارد و هرچقدر مردم بیشتر پای صندوق رای حاضر شوند، این دستاوردها بزرگ تر و مهم تر می شود، زیرا مردم گفتمان دو نامزد را در مناظره ها دیدند و شنیدند و با رای خود یک نفر را انتخاب خواهند کرد، اما این رای در درجه اول رای به جمهوری اسلامی است.

رئیس کل دادگستری گیلان شرکت در انتخابات را مشارکت در آینده کشور و اداره امور اجرایی دانست و بیان کرد: حضور حداکثری یک پشتوانه قوی برای رئیس دولت خواهد بود و قطعا بر انجام وظایف داخلی و خارجی اش تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت های متخاصم می خواهند که مردم به جمهوری اسلامی «نه» بگویند، اضافه کرد: دشمنان به دنبال تقویت قهر مردم با صندوق های رای هستند و لذا وظیفه عقلی و شرعی ماست که با حضور در انتخابات یک «نه» بزرگ به یاوه گویی های دشمنان بگوییم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، میزان مشارکت مردم در دور اول انتخابات را همانند بسیاری از کشورهای دارای دموکراسی دانست و بیان کرد: دشمنان اینگونه القا می کنند که مردم ایران از انتخابات استقبال نکردند و لذا با حضور در پای صندوق های رای دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای علیرغم گرمای هوا، یادآور شد: از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم به وعده های خود عمل کند و پایبند به آرمان های انقلاب و ارزش های نظام اسلامی باشد و انقلابی و جهادی حرکت کند و در مسیری که رهبر انقلاب ترسیم فرمودند، برای ساختن کشور و رفع مشکلات مردم، قدم بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha