• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041510544
  • خبرنگار : 50040

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

شاهد خلق حماسه مشارکت در انتخابات هستیم

شاهد خلق حماسه مشارکت در انتخابات هستیم

ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه، با بیان اینکه براساس مستندات، شاهد خلق حماسه مشارکت در انتخابات هم در سطح کشور و هم در سطح استان هستیم، بیان کرد: حضور مردم در شهرستان باشکوه‌تر و پرشورتر و حداکثری بوده است.

خسرو آرنگ در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور پر شور مردم شهرستان آستانه اشرفیه در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: شاهد افزایش چند برابری میزان مشارکت در آغازین ساعات رای‌گیری نسبت به دور اول انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه تا این ساعت بالغ بر ۲۷ هزار و ۶۲۱ نفر از واجدین شرایط رای دادن در شهرستان با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت کردند، افزود: ۱۲ هزار و ۸۲۸ نفر از بانوان و ۱۴ هزار و ۷۹۳ نفر از مردان، رای خود را به صندوق انداختند.

فرماندار آستانه اشفیه ۱۷۳۵ نفر از شرکت کنندگان در انتخابات را در سنین ۱۸ تا ۲۵ سال دانست و بیان کرد: با توجه به تمدید دو ساعته زمان اخذ رای، شاهد افزایش میزان مشارکت مردم خواهیم بود.

شاهد خلق حماسه مشارکت در انتخابات هستیم

آرنگ ضمن قدردانی از مردم شهرستان آستانه اشرفیه جهت شرکت در انتخابات، از افرادی که هنوز موفق به رای دادن نشده‌اند خواست هرچه سریع‌تر به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند و گفت: ۱۴۲ شعبه اخذ رای در آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر تدارک دیدیم.

وی با بیان اینکه براساس مستندات، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم هم در سطح کشور و هم در سطح استان هستیم، بیان کرد: حضور مردم باشکوه‌تر و پرشورتر و حداکثری بوده است.

فرماندار آستانه اشرفیه از مشارکت بالغ بر ۲۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی در فرآیند برگزاری انتخاب امروز خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا مردم با امنیت خاطر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و ابتدا مشارکت حداکثری را رقم بزنند و بعد انتخاب اصلح را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha