• چهارشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99092620626
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در خراسان جنوبی

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از تشدید برخورد با تخلفات رانندگی حادثه ساز در خراسان جنوبی خبر داد.

سردار ناصر فرشید، ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ آذر در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز که ریشه اصلی حوادث ناگوار رانندگی است؛ در راستای پیشگیری از تصادفات به صورت ویژه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به برخورد بدون اغماض با تخلفات رانندگان پرخطر، بیان کرد: رانندگان در صورتی که مرتکب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز، لایی کشی، عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت مسیر و استفاده از تلفن همراه و ... هنگام رانندگی شوند؛ طبق قانون با آن ها برخورد شده و چنانچه تخلفات به صورت همزمان صورت گیرد، وسیله نقلیه به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد و برای ترخیص هم باید فرایندهای لازم، طی شود.

فرشید به طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که از 18 آبان ماه آغاز شده اشاره و تصریح کرد: برای شهروندان فرصت مناسبی بوجود آمده که موتورسیکلت‌هایی که مدت‌هاست در پارکینگ هستند را با تخفیف ویژه ترخیص کنند که تاکنون 384 دستگاه موتورسیکلت پس از احراز هویت ترخیص شده است.

وی بیان کرد: این موتورسیکلت‌ها در پارکینگ‌ها به دلایل مختلفی متوقف هستند که عمده‌ آن‌ها تخلفات رانندگی شامل نداشتن گواهینامه و مدارک و کلاه ایمنی بوده است.

فرشید به افرادی که موتورسیکلت آنان در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شود توصیه کرد از فرصت بوجود آمده استفاده کنند و از تخفیفات ترخیص موتورسیکلت‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت هرگونه ابهام می‌توانند با مراجعه به سایت www.rahvar120.com از آخرین اطلاعات در این مورد آگاه شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: مالکان، متصرفان و نمایندگان قانونی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰ + نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha