• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403040805105
  • خبرنگار : 50026

‌مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فقط نام یک نامزد در تعرفه انتخاباتی درج شود

فقط نام یک نامزد در تعرفه انتخاباتی درج شود

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: فقط نام یک نامزد در تعرفه انتخاباتی درج شود.

سید محمدرضا طالبی امروز جمعه 8 تیرماه با اعلام این خبر اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، انتخابات زودهنگامی بود و ما زمان محدودی داشتیم اما ظرف این چهل روز، تمامی امکانات و ملزومات و برنامه ریزی‌ها در مرکز استان ها صورت گرفته  و ما امروز شاهد برگزاری روند اخذ رأی مردم در شعبات هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه از ساعت هشت صبح امروز در بیشتر شعب، فرآیند اخذ رأی آغاز ‌شد، تصریح کرد:  مردم استان خراسان جنوبی در ابتدای صبح به تأسی از رهبر معظم انقلاب  در شعب اخذ رأی حضور یافته‌اند.

طالبی با بیان اینکه هیچ خللی در روند اخذ رأی وجود ندارد و مردم می‌توانند به راحتی رأی خود را به صندوق ها بیندازند، خاطرنشان کرد: همه مقدمات اخذ رأی فراهم شده و ما نمی خواهیم مردم به زحمت بیفتند.

به گفته وی؛ اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری تنها با شناسنامه کد ملی دار و یا کارت ملی امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه شناسنامه های جلد قرمز فاقد کد ملی هستند، گفت: این افراد حتماً باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، امروز تمامی ادارت ثبت احوال برای رفع  نواقص فعال است.

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد: چنانچه مردم تخلفی مشاهده کردند می توانند تخلف مورد نظر را به همراه مستندات لازم به فرمانداری گزارش کنند و یا نسبت به ثبت آن در سامانه مردم ناظر اقدام نمایند تا در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی شود.

به گفته وی؛ امروز کسانی می توانند رأی بدهند که سن آن ها 18 سال تمام بوده و متولد هشتم تیرماه 1385 به قبل باشند.

طالبی با ذکر این نکته که مردم می بایست در تعرفه های انتخاباتی، نام یکی از نامزدها را بنویسند در غیر این صورت جزو تعرفه های باطله تلقی می‌شود، متذکر شد: برای تعرفه ها، ثبت کل اطلاعات نامزد شامل کد، اسم و فامیل بهتر است.

وی همچنین از مردم خواست تا  رأی خود را در ابتدای روز به صندوق ها بیندازند و رأی دهی را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha