• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99081207618
  • خبرنگار : 71567

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر خبر داد

شرایط انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

شرایط انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

شرایط و زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد تاج فرد ضمن بیان این مطلب گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

وی در ادامه افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای ۵۰ درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد است. 

به گزارش وبدا، تاج فرد با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای «دانشجویان ورودی سال های قبل»، در شهریور ماه صورت گرفته، تأکید کرد: برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام فقط به مدت ۲ روز در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ آبان ماه تمدید می شود. این مهلت ثبت نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص زمان ثبت نام نقل و انتقال «دانشجویان ورودی جدید» گفت: با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری به تازگی، زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از روز دوشنبه ۲۶ آبان تا روز شنبه اول آذرماه تعیین شده است.

وی افزود: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً در زمان های تعیین شده و از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس vsa.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت خودداری کنند.

تاج فرد در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان، افزود: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه آن در اولین فرصت از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha