• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403041006330
  • خبرنگار : 71505

خزانه دار شورای شهر تهران:

مشارکت مردم تهران نسبت به انتخابات پیشین بیشتر بود

مشارکت مردم تهران نسبت به انتخابات پیشین بیشتر بود

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: مشارکت مردم تهران نسبت به انتخابات پیشین بیشتر بود.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در جریان دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: روز غدیر به دلیل اتفاقات کشور کمی کمرنگ شد درحالی که باید غدیر را بزرگ نگه داشت و اگر قرار است به فرزندانمان هدیه دهیم و یا به مسافرت برویم باید به این ایام موکول کنیم تا فرزندان ما منتظر غدیر بمانند.

وی با اشاره به مشارکت ۴۰ درصدی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: علیرغم اینکه جمع زیادی از مردم نسبت به وضعیت معیشتی گلایه داشتند در انتخابات حضور پیدا کردند و مشارکت مردم تهران نسبت به انتخابات پیشین ۱۰ درصد بیشتر بود.

کاشانی تاکید کرد: مشارکتی که اتفاق افتاد صحنه ای از همایشی بود که رخ داد و روز جمعه نیز این روند ادامه دارد و شخصی که باید رهبری سیاسی را در بخش اجرایی بر عهده بگیرد، در این روز انتخاب خواهد شد.

وی افزود: ۶ نامزد حاضر در انتخابات آبروی خود را برای نظام خرج کردند و هریک از آنها اگر امروز اینجا بودند دست آنها را می بوسیدم. فارغ از هر نتیجه و اتفاق و زخم زبان ها، این ۶ نامزد حضور داشتند و نتیجه این شد که ۴۰ درصد مشارکت به ثبت رسید. باید رروز جمعه این را نشان دهیم که ۴۰ درصد شروع کار بوده و یقین دارم که در این جمعه بهترین اتفاق برای کشور رقم خواهد خورد.

احمد علوی رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر نیز در تذکر پیش از دستور خود ضمن خداقوت به کاندیداها و مسئولین ستاد و هواداران کاندیداها که در چند هفته اخیر نشاط سیاسی را در کشور حفظ کردند، گفت: جای تشکر دارد که با آبروی خود پای کار آمدند که نشاط اجتماعی و سیاسی را که مایه اقتدار کشور است را حفظ کنند و امید است این روند تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

وی ضمن خداقوت برگزارکنندگان مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر نیز گفت: پیام غدیر باید توسط ما در جمع های بزرگ و نسل به نسل منتقل شود لذا بر عهده ماست نسبت به فرزندان شیعه این مرز و بوم این پیام غدیر را منتقل کنیم و یکی از مهمترین ابزارها برگزاری جشن غدیر است؛ البته می‌بایست در سالهای آینده بر روی محتوا و پیام غدیر نیز اقداماتی انجام دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha