• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99080100346
  • خبرنگار : 50163

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد

ضرورت توسعه خانه‌های ورزشی روستایی در استان

ضرورت توسعه خانه‌های ورزشی روستایی در استان

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خانه‌های ورزش روستایی در زنجان توسعه می‌یابد.

علی خلیلی ظهر امروز (اول آبان‌ماه) در مراسم بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های ورزشی استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار شد، با اشاره به افتتاح خانه جوان  استان، اظهار کرد: این پروژه سال ۸۹ کلنگ‌زنی شد که برای احداث آن ۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و نزدیک به ۴۰۰ مترمربع زیربنا دارد.

وی با اشاره به افتتاح سالن شمشیربازی بعثت و سالن تیراندازی، یادآور شد: سالن شمشیربازی استان در سال ۹۸ و سالن تیراندازی نیز در سال ۹۴ کلنگ‌زنی شد که اعتبار این دو پروژه نیز ۱۲ میلیارد ریال است.

این مسئول با بیان اینکه سالن خیرساز سلطانیه نیز از پروژه‌هایی است که در سال ۹۸ کلنگ‌زنی شد، افزود: این پروژه در مدت زمان کوتاه و با کیفیت خوب و طراحی عالی احداث شده است و یکی از زیباترین سالن‌های چندمنظوره ورزشی استان به‌شمار می‌رود.

خلیلی با اشاره به اینکه امروز آنچه در تضمین سلامت، نشاط جامعه و نیز پیشگیری از انواع بیماری‌ها و معضلات اجتماعی نقش موثری دارد، ورزش است، اظهار کرد: با توجه به این کارکردهای مهم، توقع ویژه برای توسعه فضاهای ورزشی و امکانات فرهنگی و ورزشی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به ورزش، یادآور شد:  خیرین نیز باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.

خلیلی با اشاره به افتتاح مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی در زنجان، اضافه کرد: این باشگاه یکی از زیباترین باشگاه‌های سوارکاری در سطح کشور است که از همه استانداردهای لازم برخوردار بوده و با کیفت بالا احداث شده و هزینه احداث آن نیز ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی است.

این مسئول، گریزی به موضوع ورزش‌های روستایی نیز زد و توجه به این حوزه را از ضروریات دانست و خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش و شادابی در روستاها، افتتاح خانه‌های ورزش روستایی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha