• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99063124203
  • خبرنگار : 50210

سخنگوی شورا:

پنج ملک حریم رودخانه اراک تملک می شود/کمک 10 میلیونی به تیم دوچرخه سواری

پنج ملک حریم رودخانه اراک تملک می شود/کمک 10 میلیونی به تیم دوچرخه سواری

ایسنا/مرکزی سخنگوی شورای شهر اراک از صدور مجوز توسط شورا خطاب به شهرداری جهت تملک پنج ملک در حریم رودخانه در منطقه کرهرود خبر داد.

سعید نادری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تصمیمات امروز شورا در صحن علنی با اشاره به ارائه گزارش توسط شهرداری از اقدامات صورت گرفته طی هفته گذشته توسط این مجموعه اظهارکرد: در این جلسه مسئله تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری به مستخدم موقت مطرح شد، شهرداری در ابتدای سال این امر را به انجام رساند، اما اخیرا نامه ای از سوی سازمان شهرداری ها مبنی بر مسکوت ماندن این مسئله ابلاغ شده است و در کنار آن دیوان محاسباتبه موضوع ورود کرده است تا این نیروها به شرایط قبل بازگردند

وی افزود: به نظر من این بازگشت به صلاح نیست و با توجه به اینکه سازمان شهرداری ها در پی کسب تکلیف از سازمان اداری استخدامی است بهتر است که شهرداری تا مشخص شدن نتیجه این موضوع و پیگیری ها و نظر نهایی سازمان شهرداری ها دست نگه دارد تا تصمیم جامع اتخاذ شود.

نادری با اشاره به دیگر مصوبه شورای شهر بیان کرد: امروز موضوع انتخاب حسابرس برای شهرداری، سازمان های تابعه و شورا مطرح شد، طی دو سال اخیر شرکت ارقام نگر آریا اقدام به حسابرسی کرده است و با توجه به اینکه حضور مستمر یک شرکت باعث آشنایی به زوایای مختلف دستگاه می شود امسال نیز شورا تصمیم گرفت با شرکت مذکور همکاری داشته باشد و عملیات حسابرسی نیز توسط همین شرکت انجام گیرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه شورا به شهرداری اجازه داد که 5 ملک در بستر و حریم رودخانه اراک در منطقه کرهرود را تملک کند تا اگر امسال نیز بارندگی مناسبی دریافت شد خطری متوجه املاک این منطقه نباشد و دیوار ساحلی رودخانه نیز تکمیل شود.

سخنگوی شورای شهر تصویب حمایت و کمک 10 میلیون تومانی شهرداری اراک از تیم دوچرخه سواری برای حضور در لیگ برتر و واگذاری مجتمع نیمه کاره 90 واحدی از سوی شهرداری را از دیگر مصوبات شورای شهر برشمرد.

نادری افزود: در این جلسه مصوب شد که شهرداری ملکی برای شهرداری بافت تاریخی در منطقه بافت تاریخی اراک ترجیحا خیابان حصار تا پایان سال خریداری کند تا این شهرداری نیز دارای ساختمان اداری باشد، همچنین تا زمان خرید این ملک، قرارداد ملک کنونی که شهرداری بافت تاریخی در آن مستقر است تا 6 ماه تمدید شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha