• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99061611831
  • خبرنگار : 50227

معاون قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

سطح کیفی آب طرح غدیر ارتقا می‌یابد

سطح کیفی آب طرح غدیر ارتقا می‌یابد

ایسنا/خوزستان معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تامین آب طرح غدیر از سد دز، گفت: با اجرای این طرح شاهد ارتقای سطح کیفی طرح آبرسانی غدیر خواهیم بود.

سردار علیرضا فخاری در آیین افتتاح پروژه‌های فاز دوم طرح آبرسانی غدیر که امروز (۱۶ شهریورماه) در ام‌الدبس دشت‌آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در مسیر رو به تکامل خدمات‌رسانی قرارگاه خاتم، شاهد یکی دیگر از پروژه‌هایی هستیم که به دست فرزندان انقلاب افتتاح می‌شود. افتخار بزرگی است که شان و جایگاه سقایی را برای رساندن آب به نقاط محروم و دوردست به عهده داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز خط ۴۸ کیلومتری طرح برداشت آب از سد دز برای طرح غدیر کلنگ‌زنی می‌شود و با اجرای این طرح شاهد ارتقای سطح کیفی آب غدیر خواهیم بود.

فخاری عنوان کرد: امروز پروژه‌های فاز دوم طرح غدیر نیز که برای پایداری آب شهری برخی از شهرهای خوزستان اجرایی شده است، به بهره‌برداری رسید. توانستیم به تعهد خود در زمان مقرر عمل کنیم و با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در استان خوزستان این طرح را اجرایی کنیم.

در ادامه این مراسم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: یکی از مشکلات و مشقات مردم خوزستان در حوزه آب و فاصلاب بوده و هست. یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها برای حل مشکل آب در خوزستان، شبکه آبرسانی غدیر است که از سال‌های دور با تلاش دولت‌ها و قرارگاه خاتم عملیاتی شده است.

وی افزود: بیش از ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت استان خوزستان در غرب و مرکز استان از این طرح بهره‌مند می‌شوند و باید به این امر افتخار کرد. امروز با تلاشی که انجام‌شده و بدون کمک خارجی مردم در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، دشت‌آزادگان و شادگان از مخازن طرح غدیر آب با EC پایین برداشت می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: امروز همه در جهت رفع مشکل آب در خوزستان کمک می‌کنند و امیدواریم بخشی از مطالباتی که در بحث آب در شرق استان وجود دارد نیز مرتفع شود و شاهد حل مشکلات در این زمینه باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء نیز در این مراسم گفت: آبرسانی، بزرگ‌ترین افتخار و منشاء پاکی، طهارت، دین و اخلاق است و به همه کسانی که در این امر تلاش می‌کنند باید تبریک گفت.

وی افزود: به نیابت همه مسئولان، از مردم استان خوزستان عذرخواهی می‌کنم زیرا ما مسئولان نتوانستیم انجام وظیفه به هنگام داشته باشیم زیرا خوزستان دین بزرگی به گردن همه مسئولان و کشور دارد.

 دهقانی گفت: پروژه آبرسانی غدیر هنوز به تلاش و زحمت فراوانی نیاز دارد و دولت و وزیر نیرو باید در این زمینه تلاش کنند و قرارگاه سازندگی نیز در کنار آن‌ها خواهد بود تا پروژه به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha