• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040805255
  • خبرنگار : 50228

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

ورزشی‌های خوزستان امروز پرشور به صحنه آمدند

ورزشی‌های خوزستان امروز پرشور به صحنه آمدند

ایسنا/خوزستان جامعه ورزش وجوانان خوزستان همچون انتخابات‌های گذشته حضور پررنگی در این پدیده سیاسی مهم داشتند.

امروز هشتم تیرماه در یک روز سرنوشت ساز و یک حماسی، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از جامعه ورزش استان خوزستان با حضور در حسینیه ثارالله اهواز با شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداختند.

ورزشی‌های خوزستان امروز پرشور به صحنه آمدند

به گزارش ایسنا، مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز، روسا، نواب رئیس، دبیر و اعضای هیات های ورزشی، مربیان، باشگاه داران و ورزشکاران استان خوزستان نیز با حضور پرشور در شعبه حسینه ثارالله اهواز، رای خود را به صندوق انداختند.

از نکات قابل توجه این بود که همزمان با فرایند اخذ رای، ورزشکاران هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در شعبه حسینیه ثارالله به اجرای ورزش باستانی پرداختند.

ورزشی‌های خوزستان امروز پرشور به صحنه آمدند

همچنین یکی از پیشکسوتان ورزش خوزستان معتقد است: «آن هایی که رای می‌دهند به تکلیف خود ادا کرده اند و از آن هایی که قصد رای دادن ندارند هم خواست پای صندوق های رای بیایند و به تکلیف خود عمل کنند.»

یکی از روسای هیات‌های ورزشی نیز تاکید کرد: «جامعه ورزش و به ویژه ورزشکاران خوزستانی همیشه در انتخابات‌های مختلف پای کار بوده و همیشه حضور خوبی در انتخابات‌ داشته‌ است.»

ورزشی‌های خوزستان امروز پرشور به صحنه آمدند

یکی از بانوان جامعه ورزش خوزستان نیز گفت: «براساس حس مسئولیت باید در انتخابات شرکت کنیم و باید سرنوشت کشور برایمان در اولویت باشد و نباید از حق رای خود بی‌تفاوت بگذریم.»

یکی دیگر از ورزشی‌های خوزستان عنوان کرد: «آمده‌ایم با حضور پرشور خود، حماسه بزرگی را در تاریخ کشور رقم بزنیم.»

فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز؛ جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ با ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج کشور آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha