• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040805246
  • خبرنگار : 50225

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

حضور داغ مردم پای ‌صندوق‌های رای‌ در گرمای سوزان خوزستان

حضور داغ مردم پای ‌صندوق‌های رای‌ در گرمای سوزان خوزستان
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اهواز

ایسنا/خوزستان با آغاز رای‌گیری در سراسر کشور، مردم غیور خوزستان هم از اول صبح پای صندوق‌های رای آمدند تا بار دیگر به دنیا نشان دهند پای آرمان این نظام ایستاده‌اند.

مردم شهرها و روستاهای خوزستان از همه اقوام، از عرب و بختیاری گرفته تا دزفولی و شوشتری و اندیمشکی و آبادانی و خرمشهری، کوچک و بزرگ همه آمده‌اند تا با انتخابی درست، آینده خود و فرزندانشان را تضمین کنند.

به گزارش ایسنا، خوزستان روزهای داغی را تجربه می‌کند. در روزهای گذشته دماهای بالای ۵۰ درجه ادارات استان خوزستان را تعطیل کرد. امروز هم در هشتمین روز تیرماه از اول صبح دمای خوزستان بالا و نزدیک ۴۰ درجه بود و تا ظهر به ۴۵ درجه و بالاتر هم رسید اما این گرمای شدید هم جلوی مردم سرافراز خوزستان را نگرفت و شعبه‌های رای‌گیری از صبح شلوغ بودند.  

حضور داغ مردم پای ‌صندوق‌های رای‌ در گرمای سوزان خوزستان
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اهواز

هر چند شعبه‌های رای‌گیری مجهز به سیستم‌های گرمایشی هستند اما با ازدحام مردم و صف‌های طولانی رای‌گیری، جوابگو نیستند و باز هم هوا خیلی گرم است. در روزهای عادی مردم خوزستان در این ساعت‌ها که دما بسیار بالا است در منازل خود می‌مانند و مسئولان هم امروز انتظار نداشتند که مردم این گونه و در این ساعات پای صندوق‌های رای بیایند اما گرما سد راه مردم نشد.

اقشار مختلف خوزستان برای انداختن رای خود در صندوق‌ها در صف‌های طولانی ایستاده‌اند. در این بین خبرنگاران و عکاسان خوزستان هم کم نگذاشته‌اند و پا به پای مردم و مسئولان در شعبه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند تا حرف‌ها و تصاویر مردم را ثبت و ضبط کنند.

مسئولان تاکید می‌کنند که مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر پای صندوق‌ها حضور یابند و رای بدهند تا در ساعات پایانی شاهد ازدحام در شعبه‌ها نباشیم.

حضور داغ مردم پای ‌صندوق‌های رای‌ در گرمای سوزان خوزستان
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اهواز

این در حالی است که رسانه‌های معاند از ماه‌ها پیش با تبلیغات سوء، از مردم می‌خواستند که در انتخابات شرکت نکنند و سعی کردند خدمات دولت شهید رئیسی را منفی جلوه دهند اما مردم فداکار خوزستان نه تنها توجهی به ادعاهای رسانه‌های معاند نداشتند بلکه در انتخابات حضور پرشوری داشتند.

مردم خوزستان از هندیجان و ماهشهر تا لالی و اندیکا با رای دادن باز هم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و اجازه ندادند کسی خارج از این مرز و بوم برای آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ایسنا، هر چه می گذرد هوا گرم‌تر و تنور انتخابات در خوزستان داغ‌تر می‌شود. خوزستانی‌ها هم آمده‌اند تا سرنوشت‌شان را رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha