• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052820752

افزایش ۴۰ درصدی روکش آسفالت معابر در بافق

افزایش ۴۰ درصدی روکش آسفالت معابر در بافق

ایسنا/یزد شهردار بافق با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت بیش از ۶۵ هزار مترمربع از معابر این شهر در چهار ماهه ابتدای امسال، از افزایش ۴۰ درصدی عملکرد این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

«سیدعلی نوروززاده» ضمن اعلام این خبر، هزینه اجرای عملیات به‌سازی معابر سطح شهر بافق را بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از سوی شهرداری، تامین و پرداخت شده است.

این مسئول بر لزوم مرمت، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر تاکید کرد و گفت: این اقدامات به ‌دلیل جلوگیری از خطرات احتمالی و به منظور رفاه حال شهروندان از اولویت‌های برنامه شهرداری در سل جاری است.

وی با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح فاضلاب شهری بافق نیز گفت: با توجه به فرسوده بودن آسفالت برخی از معابر بر اثر حفاری شرکت‌های خدمات‌رسان، این طرح در دو بخش شامل مرمت جزیی و روکش آسفالت معابر شهر در دستور کار فوق‌العاده قرار گرفت و در چهار ماه اول سال جاری بخشی از عملیات اجرایی آن به پایان رسید.

وی هدف از سامان‌دهی و ارتقای سطح کیفیت معابر در چارچوب افزایش سطح خدمت‌رسانی به شهروندان دانست و گفت: در این اقدام با افزایش تعداد اکیپ‌های مربوطه، عملیات مرمت و روکش آسفالت در معابر شهر با کیفیت مطلوب انجام شد.

شهردار بافق با تاکید بر اجرای آسفالت و روکش خیابان‌ها و سالم‌سازی معابر و در نتیجه رفاه مردم هنگام عبور و مرور، تصریح کرد: عملیات طرح بهسازی و روکش آسفالت بسیاری از معابر شهر ادامه دارد و امیدواریم بخش عمده‌ای از آن، تا قبل از شروع فصل بارندگی اجرا  و تکمیل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، نوروززاده در پایان گفت: اجرای فعالیت‌های عمرانی با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات در راستای تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha