• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403041207795
  • خبرنگار : 50214

اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان یزد برگزار شد

حسین یکتا: امروز شاهد به ثمر نشستن خون شهدا هستیم

حسین یکتا: امروز شاهد به ثمر نشستن خون شهدا هستیم

ایسنا/یزد اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان یزد همزمان با سالگرد شهادت آیت الله صدوقی شامگاه دوشنبه در پردیس بین الملل دانشکده شهید صدوقی یزد برگزار شد.

«حسین یکتا» از یادگاران دوران دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در این مراسم یادواره ضمن گرامیداشت یاد شهید مهدی زین الدین، او را  از  بچه‌های اطلاعات عملیات جنگ خواند و خاطراتی از رزمندگان اطلاعات عملیات دوران دفاع مقدس در ارتفاعات کانیمانگا نقل کرد.

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان و مدافعان کشورمان، رمز عبور از تمام دشواری‌ها را واژه بازهرا(س) و شرط آن را  داشتن اخلاص ذکر کرد.

وی به تاثیر خون شهدای دوران دفاع مقدس و حال و هوای زائران اردوهای راهیان نور اشاره و در این باره به کلام حضرت امام (ره) که فرمودند همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت، مزار عاشقان و عارنان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود، اشاره کرد.

یکتا گفت: معتقدم یک ذره نظر خدا از انقلاب اسلامی برنگشته بلکه ما از خداوند برگشته ایم والا خداوند دهه ۶۰ همان خداوند حال حاضر است.

وی با اشاره به امدادهای الهی به انقلاب اسلامی به رغم توطئه ها و فتنه های دشمنان،  اظهار کرد: البته امروز خون شهدا در حال اثر کردن است و شاهد تاثیر آن در اتفاقات فلسطین هستیم.

وی  با بیان این که فرعون کودک کش عاقبت در نیل غرق شد، عنوان کرد: در همین چند روز اخیر انصارالله یمن به ناوهواپیمابر حمله کرد و هر روز که می‌گذرد شاهد فرورفتن دشمن در آتش جنایاتشان هستیم.

وی با اشاره به این که اگر ایثارگری شهدای مدافع حرم نبود، امروز داعش در غرب کشورمان  جنایت می کرد، امنیت امروز کشورمان را نتیجه همین ایثارگری ها و خون های ریخته شده ها و سرهای بریده شده در شامات دانست.

این یادگار دفاع مقدس با تاکید بر این که امروز چشم تمام مردم دنیا به ایران است و این نتیجه اثر کردن خون شهداست، به نگاه آرامبخش و الهی ولایت فقیه از فراز دکل انقلاب اسلامی اشاره وابراز کرد: فرمان شلیک موشک های وعده صادق را تنها یک فرمانده توحیدی می‌تواند صادر کند.

یکتا در پایان به جایگاه رفیع ملت ایران در آینده اشاره و عنوان کرد: دیدیم که اگر خدا بخواهد، چگونه خداوند به رسانه آیت الله رئیسی تبدیل میشود و امروز چشم های آیت الله رئیسی به مشارکت روز جمعه مردم ایران دوخته شده است.

مدیر کل اطلاعات استان یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک عید مباهله، مباهله را روز برتری اسلام خواند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله صدوقی،  از میزبانی خانواده شهدا ابراز خرسندی کرد و گفت:  خانواده شهدا با خدا معامله کرده اند و خداوند خود از خانواده شهدا تجلیل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:  امروز جامعه اطلاعاتی جا پای فرزندان  شما گذاشته و دعای شما خانواده شهدا پشتوانه راه ماست و در واقع امروز از شما خانواده شهدا دعوت کردیم تا از نعمت وجودتان بهره بگیریم.

به گزارش ایسنا، اجرای کلیپی از مبارزات آیت الله شهید صدوقی علیه رژیم جلاد پهلوی، شعرخوانی صابر خراسانی و مداحی و تجلیل از خانواده شهدای جامعه اطلاعاتی استان یزد تجلیل شد.

حسین یکتا: امروز شاهد به ثمر نشستن خون شهدا هستیم

حسین یکتا: امروز شاهد به ثمر نشستن خون شهدا هستیم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha