• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99042417888
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در قالب داستان ادبی برگزار می شود؛

پاندمی کرونا از دریچه نگاه حرفه مندان سلامت

پاندمی کرونا از دریچه نگاه حرفه مندان سلامت

انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا) با همکاری سازمان نظام پزشکی کل کشور و موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران، مسابقه ادبی با موضوع کرونا داستان را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، پاندمی کوید-۱۹ که طوفانی از وقایع غریب و بی سابقه در سراسر جهان به دنبال داشت به تدریج به یک تجربه جهانی دامنه دار و منحصر به فرد تبدیل شده است یکی از جلوه های اثرگذار این پدیده، تجارب مستقیمی است که شاغلین و دانش آموختگان رشته های علوم پزشکی و سلامت با آن مواجه می شوند از خستگی و اضطراب تا همدلی، فداکاری دواطلبانه،غم از دست دادن تعدادی از همکاران این حیطه، تجربه قرنطینه و جداسازی خود و نزدیکان، گاه برای مدت طولانی است.

 "کروناداستان" نام مسابقه‌ای از داستان‌ها و روایت‌های شاغلین و دانشجویان حرفه‌های مرتبط با سلامت از تجاربشان در دوران کرونا با دبیری بابک زمانی(عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران،دبیر انجمن نورولوژی ایران و نویسنده و روزنامه‌نگار) ‌ است که در دو بخش، دانشجویان و حرفه‌مندان، و دو قالب، داستان کوتاه و روایت، برگزار می‌شود.

کروناداستان قصد دارد علاوه بر گردآوری آثار ادبی پیرامون کرونا، استعدادهای داستان نویسی را در جامعه پزشکی شناسایی و شکوفا کند و در انتهای این مسابقه، ضمن تقدیر از برگزیدگان، آثار برگزیده را در کتاب مستقلی چاپ و منتشر کند."


لذا تمامی دانشجویان و حرفه‌مندان مرتبط با سلامت، در ایران و خارج از ایران، می‌توانند تا یکم مرداد۹۹، آثار خود را در یکی از دو قالب داستان کوتاه و روایت به صورت فایل word، حداقل ۵۰۰ کلمه و حداکثر ۵۰۰۰ کلمه به ایمیل Coronadastan@gmail.com در مسابقه ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه جهت اطلاع از جزئیات شرایط و نحوه شرکت در مسابقه و جوایز آن، می توانند فراخوان مسابقه  را از آدرس https://t.me/Coronadastan_Competition/10 دانلود و مطالعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha