• جمعه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99033018949
  • خبرنگار : 50199

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

کادر درمانی "طرح 89 روزه" به کارگیری شوند

کادر درمانی "طرح 89 روزه" به کارگیری شوند

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار به کارگیری کادر درمانی و پرستاران "طرح 89 روزه" در کشور و این استان شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز مازندران با اشاره به اینکه امام مجتبی (ع) در یکی از وصیت‌های خود همه را به تقوا سفارش کرد، اظهار کرد: همه باید اهل تفکر و اندیشه باشیم زیرا تفکر از برترین عبادات و ریشه‌ی هر خیری است. 

وی با بیان اینکه خدا رابه دلیل برگزاری نماز جماعت شاکریم، افزود: انشالله وضعیت زرد کرونا به سمت سفیدی برود و بتوانیم برپایی نماز جماعت را با موازین بهداشتی ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره شعار امسال جهش تولید خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس یازدهم همه توان‌خود را بکار گرفته ودستگاه‌های اجرایی،قوه مقننه، مجریه و قضاییه پای‌کار باشند تا جهش تولید در امسال رقم بخورد.

محمدی لائینی با بیان اینکه، رانت‌خواری مانع تقویت تولید است، ادامه داد: با جهش تولید جلوی واردات قاچاق نیز گرفته می‌شود.

وی بابیان اینکه ویروس کرونا همچنان تهدید کننده است، برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری بر رعایت موارد بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید به سمت توسعه و گسترش دولت الکترونیک پیش رویم و بسیاری از جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برپا شود.

خطیب جمعه ساری برپایی مواسات و رزمایش همدلی را از دستاوردهای کرونا عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۰۰ هزار بسته حمایتی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه کادر درمانی در خط مقابله با بیماری کرونا هستند، از تلاش‌های کادردرمانی تقدیر کرد و گفت: در مورد بکارگیری پرستاران و کادر درمانی در قالب طرح ۸۹ روزه از مسئولان و متولیان باید نسبت به جذب این نیروها اقدام و حق و حقوق مدت فعالیت آنان را کامل پرداخت کنند.

وی افزود: کشور ایران در مدیرت و مهار کرونا، مدیریت موفقی داشته و نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا و همسایگان خود بهتر عمل کرده است؛ کشورهای مختلف دنیا علاوه بر کرونا با بحران تبعیض نژادی نیز مواجه هستند که با خیزش حرکت‌های مردمی روبرو شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha