• جمعه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99033018945
  • خبرنگار : 50201

امام جمعه نوشهر:

با اعمال مجرمانه به صورت جدی برخورد شود

با اعمال مجرمانه به صورت جدی برخورد شود

ایسنا/مازندران امام جمعه نوشهر تاکید کرد که باید با اعمال مجرمانه به صورت جدی برخورد شود.

حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های این هفته نماز جمعه نوشهر که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به نقشه های منافقین برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در طول انقلاب اظهار کرد: امروز مصادف با اعلام جنگ مسلحانه منافقین بر علیه نظام در سال ۶۰ است.

وی با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از مقامات و مردم بی دفاع کشور در طول انقلاب به دست منافقین، گفت: منافقین همان داعش امروز هستند که خیانت‌های بزرگی را به نظام جمهوری اسلامی کردند. 

امام جمعه نوشهر با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران، افزود: شهید سلیمانی ادامه دهنده و تکمیل کننده همان راهی بود که دکتر چمران رفت و امروز در گام دوم انقلاب به چمران‌ها و قاسم سلیمانی ها نیاز داریم. 

مشایخ به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: وظیفه همه دستگاه‌ها و مردم است که در کنار سازمان تبلیغات به کار فرهنگی بپردازند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ فرهنگی مشکلات و معضلات زیادی داریم، تصریح کرد:  بدپوششی، فساد، سگ گردانی و قلیان سراها از جمله این معضلات است که همه باید با زبان نرم در کنار نیروی انتظامی نهی از منکر کنیم. 

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه با آنچه جرم است باید برخورد جدی شود، ادامه داد:  استفاده از فضای مجازی و سایر رسانه ها برای کارهای فرهنگی بسیار موثر است. 
مشایخ با بیان اینکه دشمن از هر وسیله ای برای ضربه زدن به دین خدا استفاده می کند، تصریح کرد: باید از مسجد، منبر، رسانه، فضای مجازی و هر وسیله دیگر برای خنثی کردن توطئه دشمن استفاده کرد.

وی ساخت سریالهای مختلف را از یک دهه قبل راهکار اصلی دشمن برای ضربه زدن به کانون خانواده و مادران برشمرد و گفت: دشمن از هر وسیله و سرمایه ای برای به فساد کشاندن مادران استفاده می کند، بنابراین مسئولان و مردم  ما باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha