• سه‌شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99032717938
  • منبع : نمایندگی قزوین

ابهامات یک عضو شورای شهر نسبت به اقدامات شهردار قزوین

ابهامات یک عضو شورای شهر نسبت به اقدامات شهردار قزوین
محسن حق شناس

ایسنا/قزوین یک عضو شورای شهر قزوین گفت: با توجه به این که مدتی از فعالیت شهردار قزوین می‌گذرد ابهاماتی از قبیل ارائه هدایای مختلف و انتصاب‌های جهتدار وجود دارد که شهردار باید پاسخگو باشد.

محسن حق شناس، عضو شورای شهر قزوین در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر قزوین که عصر امروز ۲۷ خرداد برگزار شد، با اشاره به اهمیت نطق پیش از دستور جلسات، بیان کرد: آنچه در دوره‌های قبل شورای شهر به عنوان سند برای شورای بعدی باقی مانده نطق پیش از دستور اعضای شورا است، چرا که حال و اوضاع شهر ، شهرداری و مدیریت شهری را بیان می‌کند بنابراین از این ظرفیت استفاده می‌کنم.

وی خاطرشان کرد: روی صحبت من با شهردار است؛ آقای شهردار شما آدم چه کسی هستید؟ اگر منتخب اعضای شورا هستید باید آدم شورا باشید، شما منتخب فرد نیستید اما چرا طوری رفتار می‌کنید که دوستان در داخل و خارج از شهرداری گمان می‌کنند شما سرسپرده و آدم شخص خاصی هستید.

حق شناس یادآور شد: شما شهردار شهر قزوین هستید و به افرادی که به شما رای داده‌اند باید توجه کنید نه صرفا یک آدم خاص، چراکه شما از شورای شهر پنج رای کسب کرده‌اید.

وی عنوان کرد: در مدت تصدی شهردار هدایایی از قبیل ده میلیون تومان هدیه نقدی به مناسبت سال نو به شخص بنده دادید، منبع اینها کجاست؟ اگرچه هنگام برگرداندن هدایا این سوال را از شهردار پرسیدم اما بعد از سه ماه پاسخی دریافت نکردم بنابراین در این جلسه مطرح می‌کنم.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق لایحه‌ای که از سوی شهرداری به شورا آمده بود اهدای ۱۰۰ فشارسنج به دانشگاه علوم پزشکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان تصویب شد، در زمانی که مشکلات عدیده بهداشت در استان وجود دارد چه چیزی باعث می‌شود که شما صرفا ۵۰ دستگاه به علوم پزشکی بدهید و ۵۰ دستگاه را به عنوان هدیه به من ‌ و امثال من هدیه کنید.

وی یادآور شد: نیروهای فاقد شرایط احراز در مشاغل حساس شهرداری چه کار می‌کنند؟ چطور می‌شود اینها سردمدار سازمان‌های مهم باشند.

حق شناس تاکید کرد: در پروژه‌هایی مثل هفت سنگان علی‌رغم همه اتفاقات موجود، باید دید سهم شهرداری از تفکیک هفت سنگان انجام شده یا نه؟ چرا از حق شهرداری دفاع نمی‌کنید؟ پروژه شهرک اندیشه نیز دقیقا همینطور است و بخش زیاد سهم شهرداری پوچ شده است، چه چیزی باعث شده که شما دنبال این موضوع نمی‌روید؟

وی بیان کرد: در انتخاب نیروهای خود محق هستید اما باید بدانید که انتخاب نیروها نگاه شما را نشان می‌دهد همانطور که نگاه خود به باغستان را با انتصاب اخیر نشان دادید، نشان دادید که چقدر باغستان برای شما اهمیت دارد.

این عضو شورا عنوان کرد: شما در بهترین شرایط که با افزایش قیمت سهام، قیمت مسکن و رونق مسکن رو به رو هستیم به منصب شهرداری تکیه زدید چه چیزی باعث می‌شود با وجود لایحه دو فوریتی سال گذشته، هنوز اقدامی در حوزه املاک شهرداری صورت نگرفته باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha