• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99022114616
  • خبرنگار : 50039

فرماندار آستارا تأکید کرد

الزام تسریع احداث سد لاستیکی آستارا / کمبود در تأمین مصالح طرح ها

الزام تسریع احداث سد لاستیکی آستارا / کمبود در تأمین مصالح طرح ها

ایسنا/گیلان فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: با توجه به نیاز کشاورزان و مردم منطقه، تسریع در عملیات احداث پروژه سد لاستیکی از الزامات است.

حسن رستم زاد در جریان بازدید از پروژه اولین سد لاستیکی شهرستان، که به روی رودخانه ملاهادی احداث می شود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم کشاورزان و مردم منطقه در ایام کشاورزی، تسریع در روند احداث این پروژه از الزامات است و در این خصوص تلفنی با مدیرعامل آب منطقه ای استان گیلان گفت و گو شد.

وی همچنین به تماس با "استاندار گیلان" در جریان این بازدید اشاره کرد و ادامه داد: در این تماس خواستار صدور دستورات دکتر زارع در خصوص تأمین اعتبار این سد شدیم که وی قول مساعد برای تحقق این مهم در سال جدید را دادند.

رستم زاد، میزان پیشرفت این پروژه را تاکنون ۴۲ درصد عنوان کرد و افزود: لازم است جهت بهره برداری در زمان تعیین شده، هماهنگی ها و برنامه ریزی های بین دستگاهی افزایش یابد.

فرماندار آستارا در بخش دیگر سخنان خود به بازدید از طرح بهسازی و آسفالت بلوار ترانزیتی اسکله بندر مرزی آستارا اشاره کرد و گفت: مرحله نخست این طرح به طول ۷۰۰ متر در حال اجرا می باشد که برای این منظور بالغ بر ۶ میلیارد ریال اعتبار شهرداری اختصاص یافته است.

وی ضمن اشاره بر ضرورت همکاری اداره کل راهداری گیلان برای مراحل بعدی، خاطر نشان کرد: در تأمین مصالح طرح ها مشکل وجود دارد و اداره های منابع آب و منابع طبیعی در برداشت مصالح از رودخانه ها همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مصالح رودخانه مرزی آستاراچای، صرف بارانداز ریلی و راه آهن آستارا - رشت می شود، اضافه کرد: در سال گذشته با وجود کمبود قیر، با صرف ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار ۹۲ هزار متر مربع از معابر و راه های شهری و روستایی آستارا آسفالت شد و دولت تدبیر و امید به عمران و توسعه راه‌ها توجه ویژه دارد.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدیدها، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار، شهردار آستارا، رئیس آب منطقه ای شهرستان و دیگر مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha